Opis stanowiska pracy
Junior Marketing Coordinator
Kraków
NR REF.: 1193267
Your new company
Federal Express Corporation (FedEx Express) is the world39s largest express transportation company. FedEx Express39 global transportation network ensures fast, reliable delivery of documents, packages, and shipments around the world.
As a Junior Marketing Coordinator, you will be responsible for:
• Providing daily operative and administrative support on a variety of tasks to your marketing team
• Responding to internal and external customer inquiries on marketing related topics, providing accurate information and guidance based on their needs
• Supporting development, production and distribution of marketing materials e.g., customer newsletter
• Providing support in the organisation and logistical co-ordination of local events
• Collating marketing information from various sources, ensuring that databases and information systems are up to date and the information is readily available to all internal stakeholders
• Producing reports to support and enhance the effectiveness of marketing activities
What do you bring with you:
• Experience in marketing / sales support or administrative support
• Excellent communication skills both verbal and written
• Good commercial awareness
• Good Microsoft Office (e.g., high level of Excel skill) & PC skills
• Excellent planning and organising skills
• Good analytical skills with experience of managing data and reporting
What you39ll get in return:
- Extensive benefits package (private medical care, life insurance, sport cards, meal vouchers)
- Opportunities supported by organization for personal and professional development
- Occasional gift cards
- Training to get you started and on-the-job learning opportunities
- Extensive learning resources to further develop your skills and knowledge
- Tuition Assistance
- Employee Assistance Program
If you39re interested in this role, click 39apply now39 to forward an up-to-date copy of your CV.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 20/05/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi