#

Junior IT Tech Support Specialist

Gemius SA

02-676 WARSZAWA, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Dołączysz do Działu Wsparcia Technicznego, który odpowiada za rozwiązywanie często złożonych, problemów technicznych w naszych oddziałach zagranicznych. Pracujemy za pomocą zgłoszeń w systemie, przekazywanych nam przez naszych Kolegów z innych państw.

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • rozwiązywanie problemów technicznych związanych z systemami informatycznymi mierzącymi zachowania użytkowników internetu,
  • koordynacja i obsługa zgłoszeń problemów technicznych w systemie elektronicznym,
  • wsparcie w zarządzaniu emisją reklam,
  • konfigurowanie, testowanie i diagnozowanie działania systemów emisji reklam i mierzenia zdarzeń w internecie,
  • przetwarzanie i analiza dużych zbiorów danych.

Wymagania

Jeżeli masz:

  • detektywistyczne zacięcie do rozwiązywania zagadek,
  • satysfakcję z rozwiązywania trudnych i wielowątkowych problemów,
  • umiejętność pracy ze stronami internetowymi (HTML i CSS),
  • podstawową umiejętność pracy na konsoli Linux na poziomie użytkownika,
  • bardzo dobrą znajomość języka angielskiego,

 

oraz cechuje Cię:

  • chęć do przyswajania ciągle nowej wiedzy z zakresu technologii internetowej,
  • zaangażowanie i odpowiedzialność w stosunku do realizowanych zadań,
  • sumienność i terminowość,
  • otwartość i komunikatywność,
  • duże poczucie humoru (warunek konieczny!)

 

to chcielibyśmy Cię poznać.

 

Nie musisz posiadać doświadczenia zawodowego!

Prezentacja firmy

Gemius to polska firma, która doradza przedsiębiorcom, jak wykorzystywać... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
11/04/2018
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Badania / Rozwój

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi