Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/07/2019.

Junior Documentation Specialist with German

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Junior Documentation Specialist with German
Kraków
NR REF.: 1123695

We are looking for German speaking candidates to work on German market!

Job description:

Junior documentation specialist will be responsible for preparing Customs entry documents based on the documents attached to the shipments. You will checkif all Customs documentation is completed correctly. The Documentation Specialist will also have contact with clients in order to ensure all necessary information is provided.

Ideal candidate:

Fluent in German (at least B2 level) and English (at least B1) and excellent communicator. You need to be client focused and task oriented. You should be able to make independent decisions based on your expertise.

We offer:

Great working atmosphere with an extensive benefits package (private medical care, life insurance, sport cards, meal vouchers, occasional gift cards and discounts). Opportunities supported by organization for personal and professional development: Tuition Assistance (3000$/year).

Office Location: Al. Pokoju 5 Kraków, Buma building

Apply now:

If you are interested in this position, please use the "Apply" button or contact us directly via phone: 785 557 861 or e-mail: horonziak@hays.pl

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry