Junior Digital Manager
Miejsce pracy: 00-844 WarszawaZakres obowiązków:
· tworzenie strategii komunikacji dla wybranych marek w obszarze digital,
· przygotowywanie rekomendacji do strategii e-commerce,
· koordynacja działań w zakresie digital marketingu w ekosystemie on-line dla wybranych marek (social media, content marketing, influencers marketing, video, mobile, strona www, e-retailers, media, SEM, SEO),
· kreacja i produkcja we współpracy z agencją contentu do realizacji kampanii digitalowych (briefing, współpraca z agencją, nadzór produkcji I realizacji),
· aktywne poszukiwanie nowych technologii i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność digital marketingu,
· współpraca z zespołem globalnym, zespołami regionalnymi oraz agencjami kreatywnymi i mediowymi,
· monitorowanie działań konkurencji on-line,
· odpowiedzialność za realizację celów i KPIs w powierzonych obszarach w zakresie powierzonego budżetu.
Oczekiwania:
· min. 3 lata doświadczenia w pracy w obszarze digital
· min. 1 rok doświadczenia w obszarze digital contentu,
· doświadczenie w pracy po stronie biznesu będzie mile widziane,
· doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kompleksowych projektów digitalowych,
· doświadczenie w zakresie realizacji skutecznych kampanii mediowych,
· praktyczna znajomość narzędzi analityki marketingu internetowego, zasad budowania stron www, zarządzania kanałami social media,
· bardzo dobre rozumienie współczesnych narzędzi digitalowych,
· wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
· wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz planowania i organizacji pracy,
· samodzielność, kreatywność i dynamika w działaniu,
· bardzo dobra i praktyczna znajomość obsługi ms office (excel, power point, word),
· bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.