Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 27/05/2020.

Opis stanowiska pracy

We do not require long experience.

We offer unique job opportunity!

DUTIES:

• Monitoring and processing incoming payments in SAP system

• Supporting the our new team

• Verifying financial data and purchase invoices in terms of compliance with tax regulations

• Preparing reports of financial issues for assigned Clients and balance sheet reconciliations

• Responding to vendor queries in foreign language


REQUIREMENTS:

• First experience in accountancy

• Very good command of German and good of English

• High analytical skills and willingness to develop in accounting

• Availability to work full-time


BENEFITS:

• Professional stability - contract of employment

• Ability to use foreign language in practical way

• Possibility to work in international environment

• Special training program for every new employee

• Package of benefits


Prezentacja firmy

W styczniu 2014 założyliśmy regionalny butik HR świadczący usługi rekrutacyjne i... konsultingowe w Europie Środkowej i Wschodniej. Po kilku latach efektywnego działania w obszarze Sprzedaż i Marketing, Inżynieria i BPO/SSC w lutym 2019 staliśmy się częścią L.M. International Group. Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/05/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca BPO / outsourcing , Praca Finanse
do góry