Opis stanowiska pracy
Junior Accountant- afternoon shift
Kraków
NR REF.: 1174637
For our client an international company with SSC located in Kraków, we are looking for
Junior Accountant who will join the Invoice to Cash Team.
Scope of responsibilities
- Monitoring accounts to identify outstanding invoices.
- Handling inbound and outbound calls from external customers.
- Responding to inquiries and requests from internal teams and external customers.
- Evaluating and resolving credit hold issues.
- Keeping accurate records and reporting on collection activity.
- Updating account status and collection efforts.
- Taking actions to encourage timely debt payments.
- Annual review of process documentation.
Our requirements:
- Previous experience in the area of customer service in the international environment
- Completed studies in the field of Finance and Accounting will be an asset
- Knowledge of MS Office tools
- Previous experience in SAP system will be an asset
- Strong English skills both in speaking and writing.
- Strong analytical skills
- Excellent communication skills.
Benefits:
- Attractive salary and extra bonus for working at afternoon shift
- Hybrid work model (2 days at the office)
- Friendly working atmosphere
- Training and development opportunities
- Work-life balance
- Hybrid working mode
- Benefits package
- Private medical care
- Equipment for the Home Office
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 28/06/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Finanse, Praca Administracja biurowa, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa