Cyclad Sp. z o.o.

IT Support

Od: Cyclad Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Kraków

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: 1 rok

Wykształcenie: Średnie zawodowe

Branża: Praca IT - Konsulting

Cyclad Sp. z o.o.

Informacje o projekcie:

  • Branża: IT
  • Rodzaj projektu: Service desk, wsparcie techniczne użytkowników i klientów
  • Lokalizacja: Kraków
  • Harmonogram pracy: praca 24/6, praca na zmiany 8-godzinne
  • Język angielski: C1

Zadania:

  • Zapewnienie wysokiej jakości wsparcia zdalnego dla pracowników wewnętrznych oraz klientów
  • Wsparcie techniczne obejmujące aplikacje, systemy oraz sprzęt komputerowy
  • Instalowanie i konfigurowanie systemów oraz oprogramowania
  • Tworzenie i aktualizowanie instrukcji oraz dokumentacji technicznej
  • Wsparcie techniczne managerów wyższego szczebla


Oferujemy:

  • Możliwość pracy w zróżnicowanym, międzynarodowym środowisku.
  • Kontakt z najnowszymi technologiami.
  • Szkolenia, Certyfikacje (np. ITIL, Microsoft).
  • Możliwość doskonalenia nauki języków obcych.
  • Dostęp do międzynarodowej platformy e-learningowej oraz pakiet atrakcyjnych benefitów.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Cyclad Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi