IT Support- Specjalista/ Inżynier wsparcia on-site
Miejsce pracy: WarszawaZakres prac:
• Wsparcie użytkowników w lokalizacji
• Rozwiązywanie incydentów rejestrowanych w systemie zgłoszeniowym
• Diagnozowanie problemów dot. działania sprzętu biurowego IT i rozwiązywanie ich w określonym zakresie,
• Przekazywanie problemów lub incydentów nie leżacych w obszarze wsparcia on-site do kolejnych linii wsparcia
Wymagania:
• Znajomość języka angielskiego pozwalająca na dobrą komunikację z użytkownikami
• Co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
• Komunikatywność
• Wysoka kultura osobista,
• Dobra znajomość systemów operacyjnych i narzędzi Microsoft,
• Znajomość zagadnień z obszaru Active Directory, sieci,
• Dobra organizacja pracy, samodzielność,
Oferujemy:
• Pracę w miedzynarodowej korporacji
• Samodzielne stanowisko w lokalizacji klienta
• Zarobki adekwatne do kompetencji i doświadczenia.