Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 05/03/2021.

IT Support (helpdesk)

Ożarów Mazowiecki, mazowieckie

InterKadra Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • testowanie i walidacja założeń systemu przed wprowadzeniem na produkcję,
  • współpraca z zespołem programistów,
  • wprowadzanie usprawnień systemowych na podstawie feedbacku użytkowników,
  • dbanie o terminowość wprowadzania aktualizacji systemowych,
  • nadzorowanie przypisanych projektów i dbanie o dokumentację,
  • zadania związane z II linią helpdesk.

Oczekujemy:

  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (helpdesk I i II linia)
  • znajomości aplikacji Jira Servicedesk i Team Viewer,
  • umiejętności pracy w środowisku Windows,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego oraz doskonałej znajomości języka polskiego,
  • proaktywnej postawy, kreatywności i umiejętności analitycznego myślenia.

Mamy do zaoferowania:

  • zatrudnienie na umowę o pracę bezpośrednio u naszego klienta,
  • ciekawą, niemonotonną pracę, która stawia ciekawe wyzwania,
  • udział w projekcie wdrożenia zagranicznej marki na rynek polski,
  • możliwość poszerzania swoich kompetencji,
  • system benefitów,
  • wynagrodzenie na poziomie ok 8 000 zł brutto - zależnie od doświadczenia i kompetencji.

Prezentacja firmy

InterKadra to Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego z 13-letnim... doświadczeniem na rynku. Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Jesteśmy firmą godną zaufania!

Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
06/02/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca IT - Programowanie / Analizy
do góry