Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/05/2019.

IT Support Admin

Kraków, małopolskie

HAYS IT & Telecom

Opis stanowiska pracy

IT Support Admin
Kraków
NR REF.: 1117068

HAVIis a global, privately owned company focused on innovating, optimizing and managing the supply chains of leading brands. Offering services in marketing analytics, packaging, supply chain management and logistics, HAVI partners with companies to address challenges big and small across the supply chain, from commodity to customer. Founded in 1974, HAVI employs more than 10,000 people and serves customers in more than 100 countries. HAVI’s supply chain services are complemented by the customer engagement services offered by our affiliated company The Marketing Store. For more information, please visit HAVI.com.
Currently, we are looking for candidates to join a new Finance HUB located in Krakow on a position of:

IT Support Admin


Responsibilities
• Provide 1st level IT support Help Desk for Finance Hub employees
• Provides deployment and maintains all mobile, LAN and IT devices incl. smartphones, laptops, working stations, printers and copy machines, phone system (onboarding process, vendor management)
• Ensure daily accessibility of systems, including all local systems
• Coordinate with global IT organization on changes in infrastructure, policies, authorization
• Support IT continuous improvement (costs and service levels)
• Escalation point for incidents reported to the global Help Desk or Global IT

Experience
• Min. 2-3 years documented experience in the area of technical support for end users
• Fluent English and Polish
• Good knowledge about administration of Active Directory and network aspects
• Support experience with SAP ERP and Microsoft Office
• Excellent understanding IT landscape and Finance related systems
• Ability to prioritize and schedule workload in a high pressure environment
• Strong problem solving and analytical skills
• Strong communication skills and customer service orientation; effective communication with employees during 1st level support and IT onboarding situations
• Positive attitude & initiative; excellent organization skills
• Experience in a (Finance) Shared Services environment is a plus

We offer
• Unique opportunity to develop career in a start-up company
• Collegial and supportive work environment
• Flexible working hours
• Private Medical Care and Cafeteria System/Multisport Card


If you are interested in this career opportunity, please submit your CV in English via "Apply" button.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na kompleksowej obsłudze firm z sektora telekomunikacji oraz... technologii informatycznych. Nasza oferta usług rekrutacyjnych skierowana jest przede wszystkim do producentów oprogramowania i rozwiązań hardware'owych, integratorów, firm świadczących usługi informatyczne, call center oraz operatorów i dostawców usług telekomunikacyjnych. Obsługujemy również działy IT w firmach, m.in. z branży finansowej,produkcyjnej i FMCG.
Prowadzimy rekrutację na wymagające stanowiska specjalistyczne i kierownicze. Nasza praca oparta jest na branżowym doświadczeniu konsultantów oraz dogłębnej i aktualnej wiedzy o rynku pracy w sektorze informatycznym i telekomunikacyjnym. Bogata sieć kontaktów z najlepszymi specjalistami w dziedzinie IT i telekomunikacji pozwala nam prowadzić rekrutację nawet z dnia na dzień.
Realizując usługi dla naszych Klientów, koncentrujemy się na dostosowaniu usługi do rzeczywistych potrzeb Klienta i przedstawieniu najlepszych kandydatów na dane stanowisko.
FINDING THE PEOPLE WHO MAKE A DIFFERENCE
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca IT - Programowanie / Analizy
Zapisz ofertę
do góry