Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
monitorowaniu działania systemów informatycznych Banku, rejestrowaniu incydentów oraz inicjowaniu prac mających na celu usunięcie awarii
okresowym przetwarzaniu danych, raportowaniu
pracujemy w środowiskach: JIRA, Grafana, Zenoss, Nagios, Centreon, Ranorex, Selenium, Python; ich znajomość będzie dodatkowym atutem
Jeśli jesteś osobą, która:
posiada już doświadczenie zawodowe na stanowisku pracy związanym z Service Desk, administracją lub monitorowaniem działania systemów informatycznych Windows, Linux) i jest gotowa do zdobycia wiedzy o stosowanych w Banku centralnych systemach monitorujących
posiada znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym
jest komunikatywna, samodzielna i potrafi realizować zadania pod presją czasu wynikające z obsługi awarii systemów informatycznych oraz jest gotowa do pracy zmianowej
Oferujemy:
pracę w strukturach IT najszybciej rozwijającego się banku w Polsce
umowę o pracę; system pracy równoważny
udział w ciekawych projektach i możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia
pracę w zespole specjalistów o szerokim zakresie kompetencji