Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 31/05/2020.

Opis stanowiska pracy

IT Helpdesk
Kraków
NR REF.: 1137258

Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy z branży IT, poszukujemy osoby na stanowisko IT Helpdesk

Rola wiąże się ze wsparciem pracowników firmy w związku z bieżącymi zapytaniami i problemami technicznymi w ramach codziennej pracy (kłopoty ze sprzętem komputerowym, czy podstawowymi kwestiami systemowymi).

Od Kandydatów oczekujemyotwartości na zmianowy system pracy, chęci rozwoju w branży IT i bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2+). Doświadczenie na podobnym stanowisku, czy wykształcenie techniczne będą dodatkowym atutem.

Oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie, pakiet benefitów (karta Multisport, opieka medyczna Medicover), a także możliwość pracy zdalnej w związku z panującą pandemią.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/05/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry