Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/01/2022.

IT Help Desk

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

IT Help Desk
Kraków
NR REF.: 1155086

Poszukujemy osoby płynnie posługującej się językiem angielskim do naszego nowego krakowskiego teamu IT Help Desku. 

Stanowisko IT Help Desk skierowane jest w głównej mierze na rynek anglojęzyczny. Do Twoich codziennych zadań należałoby pomaganie istniejącym klientom firmy w rozwiązywaniu problemów związanych z platformą zakupową. 

Jakie kwalifikacje będą ci potrzebne?

  • Jesteśmy postępową firmą stawiającą na potencjał. Wymagamy płynnego posługiwania się językiem angielskim (C1). 
  • Nie wymagamy od ciebie wcześniejszego doświadczenia, dla nas ważniejsze jest twoje zaangażowanie i umiejętność pracy w dynamicznym teamie.

Co możemy ci zaoferować?

  • Liczne szkolenia z obszaru IT
  • Szerokie możliwości dalszego rozwoju
  • Prywatną opiekę medyczną 
  • Kartę multisport

Jeżeli chcesz rozpocząć swoją przygodę w branży IT 
Aplikuj !

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry