Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

IT Delivery Manager

Miejsce pracy: Poznań
4-16-69865

Dla jednego z naszych Klientów z branży marketingu internetowego/digital marketingu (SEO, PPC) szukamy osoby na stanowisko IT Delivery Managera, który weźmie odpowiedzialność za wdrożenia systemów biznesowych – zgodnie z roadmapą i terminami.

Główne zadania:
- Wdrażanie, rozwijanie i utrzymanie systemów biznesowych zgodnie z terminami i ustaloną z product ownerami roadmapą, dostępnymi zasobami i budżetem
- Nadzorowanie procesu tworzenia wymagań biznesowych oraz przekazywanie ich do zespołu realizującego (Software Engineering)
- Zarządzanie i rozwijanie zespołów Software Engineering w sposób zwiększający efektywność pracy i przyspieszający dostarczanie rozwiązań
- Dbanie o systematyczną i płynną komunikację między wszystkimi stronami zaangażowanymi w projekt, w tym ciągłe upewnianie się, że postępy w projekcie odpowiadają oczekiwaniom i potrzebom Klienta
- Identyfikowanie i zarządzanie ryzykami oraz zależnościami między projektami
- Podejmowanie decyzji w zakresie własnej odpowiedzialności lub pozyskiwanie decyzji od product ownerów lub innych przedstawicieli biznesu przy projekcie
- Planowanie, organizowanie i prowadzenie spotkań wynikających z przyjętej metodologii
- Pomiar kosztów i korzyści

Wymagania:
- Doświadczenie w rozwoju systemów biznesowych dla klienta wewnętrznego
- Doświadczenie PMO i w pracy w cross-funkcjonalnych zespołach (zarządzanie produktem, software engineering, QA) w metodykach zwinnych
- Silnie rozwinięte umiejętności komunikacyjne, interpersonalne, negocjacyjne, rozwiązywania konfliktów i problemów
- Zdolności organizacyjne, planistyczne, analityczne
- Doświadczenie w tworzeniu harmonogramów projektu i sposobów zarządzania ryzykiem
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

Korzyści:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- Możliwość korzystania z prywatnej opieki zdrowotnej / karty Multisport / pakietu ubezpieczeniowego
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku
- Możliwa praca zdalna
- Możliwość poszerzenia doświadczenia zawodowego i samorozwoju

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi