
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
IT Delivery Manager
Miejsce pracy: PoznańDla jednego z naszych Klientów z branży marketingu internetowego/digital marketingu (SEO, PPC) szukamy osoby na stanowisko IT Delivery Managera, który weźmie odpowiedzialność za wdrożenia systemów biznesowych – zgodnie z roadmapą i terminami.
Główne zadania:
- Wdrażanie, rozwijanie i utrzymanie systemów biznesowych zgodnie z terminami i ustaloną z product ownerami roadmapą, dostępnymi zasobami i budżetem
- Nadzorowanie procesu tworzenia wymagań biznesowych oraz przekazywanie ich do zespołu realizującego (Software Engineering)
- Zarządzanie i rozwijanie zespołów Software Engineering w sposób zwiększający efektywność pracy i przyspieszający dostarczanie rozwiązań
- Dbanie o systematyczną i płynną komunikację między wszystkimi stronami zaangażowanymi w projekt, w tym ciągłe upewnianie się, że postępy w projekcie odpowiadają oczekiwaniom i potrzebom Klienta
- Identyfikowanie i zarządzanie ryzykami oraz zależnościami między projektami
- Podejmowanie decyzji w zakresie własnej odpowiedzialności lub pozyskiwanie decyzji od product ownerów lub innych przedstawicieli biznesu przy projekcie
- Planowanie, organizowanie i prowadzenie spotkań wynikających z przyjętej metodologii
- Pomiar kosztów i korzyści
Wymagania:
- Doświadczenie w rozwoju systemów biznesowych dla klienta wewnętrznego
- Doświadczenie PMO i w pracy w cross-funkcjonalnych zespołach (zarządzanie produktem, software engineering, QA) w metodykach zwinnych
- Silnie rozwinięte umiejętności komunikacyjne, interpersonalne, negocjacyjne, rozwiązywania konfliktów i problemów
- Zdolności organizacyjne, planistyczne, analityczne
- Doświadczenie w tworzeniu harmonogramów projektu i sposobów zarządzania ryzykiem
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
Korzyści:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- Możliwość korzystania z prywatnej opieki zdrowotnej / karty Multisport / pakietu ubezpieczeniowego
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku
- Możliwa praca zdalna
- Możliwość poszerzenia doświadczenia zawodowego i samorozwoju
