#

Inżynier projektu/uruchomień (m/k)

Trenkwalder

Świebodzice, dolnośląskie

Trenkwalder
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Inżynier projektu/uruchomień (m/k)

Miejsce pracy: Świebodzice
Obowiązki na stanowisku pracy:
  • zapewnienie efektywności produkcji poprzez stosowanie zasad Schneider Performance System,
  • projektowanie procesów produkcyjnych,
  • optymalizacja procesów z punktu widzenia bezpieczeństwa, jakości, czasu dostawy, produktywności,
  • wdrażanie nowych produktów,
  • analiza ryzyka w procesach produkcyjnych i tworzenie planów zmniejszających to ryzyko,
  • tworzenie dokumentacji procesowej (instrukcje, procedury itd.),
  • współpraca z innymi zespołami w celu realizacji wymagań jakościowych, wprowadzania usprawnień i rozwiązywania problemów produkcyjnych.

Wymagania:
  • wykształcenie techniczne,
  • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (praktyczna wiedza z zakresu procesu produkcji lub montażu urządzeń),
  • wiedza praktyczna z zakresu Lean Manufacturing oraz znajomość technik i narzędzi optymalizacji produkcji,
  • znajomość systemów, procesów i narzędzi jakościowych,
  • umiejętność pracy w zespole, nastawienie na współpracę z innymi działami,
  • inicjatywa oraz proaktywne podejście do zadań,
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • gotowość do pogłębiania i zdobywania nowych kompetencji,
  • komunikatywność, umiejętność przekazywania wiedzy innym pracownikom,
  • wysoka kultura osobista i motywacja do pracy,
  • znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio z firmą naszego Klienta,
  • ekscytującą pracę w międzynarodowej firmie, która jest liderem w cyfrowej transformacji zarządzania energią i automatyki przemysłowej, ze znaczącym udziałem w rynku,
  • rozwój - możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego we wspierającym się zespole profesjonalistów,
  • szkolenia onboardingowe, które pomogą Ci wdrożyć się w organizację i Twoje obowiązki,
  • szeroki wybór benefitów - prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, premia za wyniki, kafeteria benefitów z możliwością wymiany punktów na wybrane produkty lub usługi,
  • dodatkowe urlopy rodzinne - w związku z narodzinami dziecka lub adopcją, w celu opieki nad członkiem rodziny lub w związku z żałobą (dodatkowy urlop poza rozwiązaniami prawa pracy),
  • możliwość pracy projektowej (np. program ambasadorski, mentoring, projekty związane z digitalizacją),
  • różnorodny zespół - praca w zróżnicowanym zespole oraz możliwość posługiwania się w codziennej pracy językami obcymi,
  • dostęp do platformy szkoleniowej - szkolenia dopasowane do Twoich potrzeb i celów zawodowych,
  • docenienie - punkty, które możesz wymienić na różne produkty i usługi,
  • program poleceń pracowniczych - miej wpływ na to z kim pracujesz i zyskaj atrakcyjną gratyfikację finansową,
  • brak formalnego dress code'u - witamy ludzi takimi, jakimi są i postrzegamy różnorodność jako wartość dla firmy.

Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi