W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
International Marketing Coordinator
Miejsce pracy: ŁódźAs a result of the dynamic development of our client with SSC based in Łódź, we are searching for an experienced International Marketing Coordinator.
Scope of responsibilities:
-Coordinating projects, campaigns as well as newsletters and instore screens content;
-Coordinating and optimizing marketing processes;
-Preparing reports, together with website and newsletters analyses;
-Managing marketing orders and working with external suppliers regardig print, merchandise, production;
-Planning of content production (e.g.packshots, retouch and graphic work);
-Cooperating with multi-national team members.
Requirements:
-2+ years of experience in a similar marketing role (preferred within the retail sector);
-Experience of project management;
-Computer literacy and working knowledge of Microsoft Office (Excel, Word);
-Understanding of Google Analytics and social media platforms;
-Fluency in both English and Polish (min. B2);
-Excellent interpersonal skills and capability to work in team;
-Time management skills and can-do attitude;
-Interest in a career path within the retail industry.
Benefits:
-Stable working environment and contract of employment;
-A highly competitive salary;
-Private medical care and multisport card;
-Enhancing professional competencies;
-Welcoming and informal atmosphere.