Opis stanowiska pracy
Internal Key Account Manager
Oława
NR REF.: 1191483
For our client who is leading a global contract manufacturing company specialising in the medical sector, we are currently seeking to hire for the role of:
Internal Key Account Manager
Responsibilities:
- Develop and maintain strong, long-lasting customer relationships
- Act as the primary point of contact for assigned customers
- Address customer needs and concerns promptly and effectively
- Oversee day-to-day business operations both internally and customer-facing
- Coordinate with internal teams to ensure customer requirements are met
- Manage any customer related queries
- Support forecasting activities and adjust plans as necessary
- Communicate changes in forecasts or business plans to relevant stakeholders
- Collaborate with customers to understand and accommodate their changing needs
- Provide regular updates on business status and performance to customers
- Prepare and present business reviews and reports
- Monitor key performance indicators and implement improvement initiatives
- Manage cost-related issues and negotiate solutions with customers
- Ensure compliance with contract terms and conditions
- Monitor contract performance and address any deviations
- Coordinate contract renewals and amendments as needed
- Participation in the customer change requests process
- Assess the impact of changes and communicate with relevant stakeholders
- Costing and quoting of changes to the custome
- Calculation of costs and analysing of data receipts from other departments
- Communicate price changes to customers and handle negotiations
- Monitor market trends and adjust pricing strategies accordingly
- Support product lifecycle management activities
- Collaborate with customers on product development and discontinuation
- Ensure smooth transitions during product lifecycle changes
Qualifications:
- Bachelor’s degree in Business Administration, Economics, Marketing, or a related field
- Minimum of 3 years of experience in account management or customer relations management in B2B
- Advance English in speaking and writing
- Experience within the production, medical or contracting industry
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Proficiency in Microsoft Office Suite and CRM software.
- The ability to manage multiple priorities and work effectively in a fast-paced environment.
- Strong problem-solving skills and attention to detail.
We offer:
- Contract of employment or B2B
- Competitive salary
- Benefit package
- 1 day of Home office per week
We would like to kindly inform we will be reaching out only to candidates applicable to the process.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 28/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi