Zakres obowiązków osoby zatrudnianej :
• realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia,
• kontrola warunków pracy i dokonywanie oceny ryzyka zawodowego,
• pełnienie funkcji doradczej i kontrolnej w zakresie BHP,
• kontrolowanie i eliminowanie zagrożeń,
• prowadzenie szkoleń BHP dla pracowników,
• prowadzenie dokumentacji BHP,
• przygotowywanie analiz i raportów z zakresu BHP,
• ścisła współpraca z innymi działami firmy.
wykształcenie minimum Technik BHP,
• minimum trzyletnie doświadczenie w służbie BHP,
• bardzo dobra znajomość przepisów prawa z obszaru BHP i ppoż.,
• badania sanitarno-epidemiologiczne,
• umiejętność obsługi komputera – pakiet MS Office,
• terminowość i bardzo dobra organizacja pracy,
• duża samodzielność, umiejętność radzenia sobie ze złożonymi zadaniami i prace pod presją,
• zaangażowanie, kreatywność w rozwiązywaniu problemów,
• czynne prawo jazdy kat. B,
• wysokie umiejętności komunikacyjne,
• umiejętność pracy w zespole,
• chęci do pracy,
• dyspozycyjność.
Aktualnie firma U Jędrusia to jeden z największych i najbardziej znanych... Rozwiń
W aplikacji prosimy o zawarcie klauzuli: ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH <br/>Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci: imion i nazwiska, daty i miejsce urodzenia, adresu zameldowania, numeru telefonu, adresu e-mail, wizerunku (fotografii twarzy), <br/>Zgoda dotyczy przetwarzania moich danych przez U JĘDRUSIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Pr... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.