Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Miejska Policji
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Partyzantów 40
65-332 Zielona Góra


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • 1. Wykonywanie zadań służby bezpieczeństwa i higieny pracy/służby w Komendzie Miejskiej Policji w Zielonej Górze i podległych jednostkach organizacyjnych.
  • 2. Nadzorowanie stanu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy w komórkach organizacyjnych KMP w Zielonej Górze.
  • 3. Kontrola warunków służby i pracy oraz przestrzegania zasad bhp.
  • 4. Dokonywanie okresowej oceny stanu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy, formułowanie wniosków dotyczących warunków służby i pracy.
  • 5. Udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględniania w tych planach rozwiązań techniczno - organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy.
  • 6. Prowadzenie postępowań powypadkowych funkcjonariuszy i pracowników Policji.
  • 7. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków w służbie i przy pracy, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.
  • 8. Bieżące informowanie kierownictwa KMP o stwierdzonych zagrożeniach wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usunięcia
  • 9. Inicjowanie i udział w opracowywaniu wewnętrznych przepisów, regulaminów i informacji bhp.
  • 10. Prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowo zatrudnionych funkcjonariuszy i pracowników.
  • 11. Organizowanie szkoleń tematycznych i okresowych dla funkcjonariuszy pracowników Policji oraz współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnym i osobami w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bhp.
  • 13. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.
  • 15. Wykonywanie zadań w zakresie zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników


Warunki pracy

- praca biurowa w podstawowym systemie czasu pracy,
- konieczność wyjść/wyjazdów służbowych w teren,
- narzędzia pracy – komputer, drukarka, telefon, fax,
- praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- praca samodzielna wymagająca wysokiej koncentracji,
- miejsce pracy - w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na drugim piętrze w budynku czterokondygnacyjnym (obecność windy);


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu około 1 miesiąca od publikacji ogłoszenia. Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,3838.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane
po terminie nie będą brane pod uwagę.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.

Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: www.dsc.kprm.gov.pl

Listy kandydatów spełniających wymagania formalne i niezbędne określone w ogłoszeniu oraz termin i miejsce kolejnego etapu naboru będą każdorazowo zamieszczane na stronie internetowej Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze pod adresem www.zgora.lubuska.policja.gov.pl w zakładce BIP KMP Zielona Góra, na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem II etapu naboru.
Planowane techniki i metody naboru:
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie • Wykształcenie: średnie technik bezpieczeństwa i higieny pracy
• aktualne szkolenie okresowe dla pracowników służby bhp,
• Podstawy dydaktyki prowadzenia wykładów na szkoleniach bhp
• Uprawnienia inspektora p.poż



doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
jako inspektor ds. ochrony bhp i p.poż

pozostałe wymagania niezbędne:

  • • znajomość przepisów:
  • - Ustawa z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy
  • - ustawa z dnia 21.11.2008 r. o służbie cywilnej
  • ustawa z dnia 06.04.1990 r. o policji
  • ustawa z dnia 04.04.2014 r. o świadczeniach odszkodowawczych przysługujących w razie wypadku lub choroby pozostających w związku ze służbą
  • Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 24.06.2014 r. w sprawie sposobu i trybu ustalania okoliczności i przyczyn wypadków w Policji, Straży Granicznej, Państwowej Straży Pożarnej oraz Biurze Ochrony Rządu
  • Rozporządzenie MSW z dnia 26.06.2014 r. w sprawie uszczerbku na zdrowiu funkcjonariuszy Policji, Straży Granicznej, Państwowej Straży Pożarnej i Biura Ochrony Rządu.
  • Rozporządzenie MSWiA z dnia 09.01.2017 r. w sprawie badań okresowych i kontrolnych policjantów.
  • Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy;
  • Ustawa z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej,
  • Rozporządzanie MSWiA z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów
  • Rozporządzenie Ministra Gospodarki i pracy z dn. 27.07.2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 02.09.1997 w sprawie służby BHP,
  • - Ustawa z dnia 30.10.2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych.
  • Rozporządzenie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dn. 30.05.1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktyki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydanych do celów przewidzianych w kodeksie pracy,
  • • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • • systematyczne podejście do rozwiązywania problemów, samodzielność i elastyczność
  • • dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
  • • komunikatywność i kreatywność.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • świadectwa pracy
  • zaświadczenia ukończonych kursów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-12-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/12/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi