Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 04/12/2021.

Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Żaganiu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor Zespołu Wspomagającego

68-100 Żagań Ul. Nowogródzka 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Diagnozowanie oraz usuwanie nieprawidłowości w działaniu sprzętu łączności i informatyki zgłaszanych przez użytkownika
  • Wprowadzanie do systemu KSIP kart rejestracyjnych Prd 5/1 na kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego
  • Wprowadzanie mandatów do odpowiednich systemów informatrycznych
  • Administrowanie systemu kontroli dostępu oraz monitoringu
  • Obsługa systemów teleinformatycznych
  • Obsługa systemu E-RCDŚ
  • Realizacja zadań w uzgodnieniu z włąsciwą komórką organizacyjną Komisariatu Policji w Szprotawie w zakresie zaopatrzenia materiałowo - technicznego w materiały i sprzęt łączności i informatyki
  • Zastępowanie Jednoosobowego Stanowiska ds Łączności i Informatyki w KPP w Żaganiu w zakresie koniecznym do zachowania prawidłowości funkcjonowania systemów oraz sprzętu łączności i informatyki
  • Konfiguracja sprzętu komputerowego i przygotowanie do eksploatacji


Warunki pracy

Praca o charakterze biurowym ośmiogodzinnym systemie pracy w godzinach od 7:30 do 15:30, miejsce pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku. Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym związanym głównie z pracą przy biurku i komputerze, niekiedy dynamicznie podczas przemieszczania się po terenie budynku. Czynności wykonywane są w pozycji siedzącej również przy użyciu innych urządzeń biurowych. Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich. Brak windy i przystosowanych toalet.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Wnagrodzenie zasadnicze: 2115,73 zł brutto + dodatek z tytułu lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego). Oferty nie spełniające wymogów formalnych, nie podpisane, niekompletne, z brakiem wskazania konkretnego wydziału i stanowiska, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przesłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego, w przypadku ofert składanych osobiście decydujue data wpływu do Komendy Powiatowej Policji w Żaganiu. Wszystkie oświadczernia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis ! W ofercie należy podać numer ogłoszenia. Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem  kandydata. 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie informatyczne lub teleinformatyczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w danym obszarze lub w pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność interpretacji przepisów
  • komunikatywność
  • praca w zespole
  • umiejętność przewidywania
  • dyskrecja
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność rozwiązywania problemów, spostrzegawczość


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • klauzula informacyjna wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • świadectwa szkolne
  • świadectwa pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-10-18
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Żaganiu
    ul. Nowogródzka 1
    68-100 Żagań

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    15/10/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry