Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw obsługi kancelaryjno - biurowej Zespół Wspomagający Komisariat Policji Wrocław - Leśnica

51-168 Wrocław ul. Sołtysowicka 21

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi sekretariat jednostki w zakresie przyjmowania, rozdzielania, ewidencjonowania i wysyłania korespondencji jawnej za pośrednictwem aplikacji E-komenda, E-nadawca, wewnętrznej poczty specjalnej oraz obsługa korespondencji bieżącej zgodnie z obowiązującymi przepisami kancelaryjnymi celem zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji obiegu dokumentów Wydziału Prewencji.
  • Prowadzi Punkt Kancelaryjny jednostki w zakresie dokumentów oznaczonych klauzulą „poufne” i „zastrzeżone” w celu zapewnienia właściwego rejestrowania, przechowywania i wydawania dokumentów niejawnych.
  • Prowadzi ewidencję wyjazdów służbowych, urlopów, zwolnień lekarskich, czasu pracy funkcjonariuszy Wydziału Prewencji i pracowników cywilnych oraz sporządzanie podstaw do wypłaty dla pracowników cywilnych oraz statystyk w zakresie absencji funkcjonariuszy Wydziału Prewencji celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania jednostki oraz zapewnienia należnych świadczeń osobom uprawnionym.
  • Uczestniczy w czynnościach w prowadzonych postępowaniach powypadkowych w celu zebrania materiałów niezbędnych do wyjaśnienia sprawy dla zachowania terminowości zakończenia jej przez Zespół ds. BHP KMP we Wrocławiu.
  • Prowadzi ewidencję wydawanych posiłków profilaktycznych i nalicza równoważnik pieniężny za niewykorzystany posiłek oraz zwrot kosztów dojazdów do miejsca pełnienia służby dla uprawnionych funkcjonariuszy celem wypłaty należności osobom upoważnionym.
  • Prowadzi ewidencję referentek, kluczy elektronicznych, pieczęci i stempli oraz zaopatruje pracowników w materiały biurowe, druki i inne przedmioty niezbędne w pracy biurowej, celem zapewnienia prawidłowej pracy i ewidencji sprzętu będącego na stanie jednostki.
  • Archiwizuje wytworzone dokumenty oraz przekazuje je do Składnicy Akt Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu w celu zapewnienia właściwego przechowywania.
  • Pełni zastępstwo w zakresie obsługi kancelaryjno-biurowej za pracownika nieobecnego z przyczyn usprawiedliwionych w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania sekretariatu komisariatu.


Warunki pracy


  • praca na parterze budynku, wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,

  • praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy,

  • praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk,

  • budynek komisariatu jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.  


 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.


W aplikacji należy wskazać numer ogłoszenia lub pełną nazwę stanowiska określonego w ogłoszeniu o naborze.


Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 4967,95 zł brutto miesięcznie (mnożnik kwoty bazowej 1,8000) oraz dodatek za wysługę lat uzależniony od stażu pracy stanowiący od 5% do 20% miesięcznie.


Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (test wiedzy lub rozmowa kwalifikacyjna) telefonicznie lub mailowo. Weryfikacja złożonej aplikacji dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości złożonych dokumentów. W związku z powyższym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty wymienione w ogłoszeniu i własnoręcznie podpisane oświadczenia z aktualną datą ich sporządzenia. Aplikacje niekompletne, zawierające braki formalne w zakresie załączonych dokumentów lub brakiem podpisów oraz nadesłane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.


Komenda Miejska Policji we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń publikowanych w komercyjnych portalach internetowych oraz innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod 478******



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy kancelaryjno - biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli Poufne wydane przez organy Policji lub ABW lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • umiejętność interpretacji i zastosowania przepisów: ustawa o Policji i aktów wykonawczych do ustawy, kodeks postępowania administracyjnego, kodeks pracy
  • umiejętność redagowania pism
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
    • Kopię dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego potwierdzającego posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli Poufne wydanego przez organy Policji lub ABW lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
    Dokumenty należy złożyć do: 2025-11-15
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wydział Kadr
    Komendy Miejskiej Policji
    we Wrocławiu
    ul. Sołtysowicka 21
    51-168 Wrocław
    lub złóż osobiście : siedziba Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu ul. Sołtysowicka 21, 51-168 Wrocław od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 15:00 (za potwierdzeniem odbioru) Na kopercie należy wskazać numer ogłoszenia lub pełną nazwę stanowiska.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    04/11/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi