Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw obsługi Kancelarii Tajnej w Wydziale Bezpieczeństwa Informacji 50-040 Wrocław ul. Podwale 31-33
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje, przekazuje i wysyła dokumenty niejawne, materiały niejawne i nośniki niejawne lub zwraca wykonawcom dokumenty w celu ich uzupełnienia w przypadkach gdy nie spełniają określonych wymogów w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów niejawnych
- prowadzi dzienniki ewidencji: rejestru dzienników ewidencji i teczek, dzienników ewidencyjnych dla dokumentów oznaczonych wszystkimi klauzulami tajności, książek doręczeń przesyłek miejscowych, wykazów przesyłek nadanych, dzienników podawczych, rejestru wydanych przedmiotów (RWP), dzienników przepisów, innych urządzeń ewidencyjnych, których wzór oraz klauzulę tajności określi kierownik kancelarii, rozliczanie wszystkich pozycji w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych, sporządzanie w razie potrzeby wykazów dokumentów pobranych z kancelarii przez pracowników lub funkcjonariuszy komórek organizacyjnych w celu ułatwienia rozliczenia dokumentów w urządzeniach ewidencyjnych m.in. poprze sporządzanie wykazów materiałów i dokumentów niejawnych (związanych z przeglądem), informowanie Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych o wszelkich nieprawidłowościach i zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów zawierających informacje niejawne, wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących przepisów przez wykonawców w celu realizacji ustawowych zadań
- zapewnia należytą ochronę materiałom niejawnym znajdującym się w kancelarii
- powiadamia adresata o otrzymaniu dokumentu niejawnego oraz przekazuje lub udostępnia za pokwitowaniem dokumenty niejawne do właściwych jednostek lub komórek organizacyjnych albo dla pracowników praz sprawuje bieżącą kontrolę postępowania z tymi dokumentami, także egzekwuje ich zwrot
- powiela materiały niejawne oraz przyjmuje i rejestruje dokumenty niejawne powielone w celu ich dystrybucji
- umieszcza na dokumentach zawierających informacje niejawne oraz w urządzeniach ewidencyjnych zapisy odnośnie zmiany lub zniesienia klauzuli tajności
- realizuje czynności związane z obowiązkiem rozliczania się policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego lub stosunku pracy, przeniesienia lub oddelegowania do służby lub pracy w innej jednostce lub komórce organizacyjnej albo delegowania do służby lub pracy poza Policją w celu sprawowania właściwego nadzoru nad dokumentami i materiałami niejawnymi
- przygotowuje dokumenty jawne i niejawne znajdujące się w Kancelarii Tajnej w celu przekazania do archiwum poprzez sporządzanie spisów akt dokumentacji przekazanej do archiwum i protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat.B oznaczonej symbolem BC
Warunki pracy - praca biurowa, w pozycji siedzącej, przy komputerze powyżej 4 godzin
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 2,0115 co stanowi kwotę 4 406,09zł brutto, plus dodatek
z tytułu wysługi lat.
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu
e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 871 40 64.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
doświadczenia w pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne: - właściwa interpretacja przepisów
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- bardzo dobra organizacja pracy
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „ściśle tajne”
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w pracy w obszarze z dokumentami niejawnymi
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówkopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli „ściśle tajne” kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko.......(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.Dokumenty należy złożyć do: 2023-10-06
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00