Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Policji we WrocławiuKomendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektorKomenda Miejska Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Prowadzenie elektronicznego dziennika korespondencyjnego w zakresie ewidencji poczty wpływającej do jednostki oraz przekazywanie jej zgodnie z dekretacją poszczególnym komórkom organizacyjnym jednostki w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów i terminowej realizacji zadań.
- Sporządzanie kopii pism, decyzji oraz innych aktów prawnych i przekazywanie ich za potwierdzeniem odbioru według dekretacji poszczególnym komórkom organizacyjnym w celu zapoznania funkcjonariuszy.
- Nadzoruje jako koordynator poczty nad prawidłowością wysyłki poczty wychodzącej z jednostki w celu niwelacji kosztów.
- Telefoniczne udzielanie informacji interesantom w celu przekierowania do odpowiedniego funkcjonariusza bądź w celu przekazania informacji dotyczących prowadzonych spraw.
- Prowadzenie rejestru skarg i wniosków w celu monitorowania terminowości odpowiedzi.
Warunki pracyPokój znajduje się na drugim piętrze budynku, praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, powyżej połowy dobowego czasu pracy przy monitorze ekranowym. Toaleta przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku, nie ma w nim windy, istnieje podjazd przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub mailowo. Aplikacje nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kryteria zamieszczone w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy. Przewidywane uposażenie na wyżej wymienionym stanowisku pracy wynosi 2435,99 zł brutto miesięcznie (mnożnik 1,3000), dodatek z tytułu wysługi lat od 5% do 20%.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy6 miesięcy doświadczenia zawodowego
pracy w kancelarii lub sekretariacie
pozostałe wymagania niezbędne:- komunikatywność
- wysoka kultura osobista
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2018-04-27
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu