Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji we Włocławku

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw obsługi kancelaryjnej zadań z zakresu ochrony informacji niejawnych Kancelarii Tajnej Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych

87-800 Włocławek Okrężna 25

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • zapewnia prawidłowe funkcjonowanie Odziału Kancelarii Tajnej w KMP Włoclawek,
  • przyjmuje, sprawdza i rejestruje dokumenty niejawne wytworzone przez funkcjonariuszy oraz pracowników,
  • prowadzi i ewidencjonuje dokumenty niejawne w stosownych dziennikach, rejestrach służbowych oraz programie informatycznym "Kancelaria Tajna",
  • obsługuje interesantów Kancelarii Tajnej,
  • wykonuje czynności poligraficzne w zakresie powielania dokumentów niejawnych,
  • sporządza półroczne rozliczenia oraz wykazy dokumentów niejawnych, pobieranych przez funkcjonariuszy oraz pracowników,
  • sprawuje bieżący nadzór nad prawidłową obsługą Stanowiska Systemu Niejawnego Policji (SNP),
  • sprawdza i przekazuje do składnicy akt KWP w Bydgoszczy i KMP we Włocławku spisy akt, sporządzane przez funcjonariuszy i pracowników,
  • współpracuje z prokuraturami, sądami, CBŚP oraz Wydziałem ds. OIN KWP w Bydgoszczy.


Warunki pracy


  • Praca w siedzibie urzędu, wykonywana w pomieszczeniach biurowych,

  • Praca z komputerem.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
pracy w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność organizacji pracy własnej i organizowania działań,
  • Umiejętność interpretacji przepisów, komunikowania się,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • umiejętność obslugi komputera,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość przepisów resortowych,
  • Umiejętność analizy, syntezy.
  • Poświadczenie dostępu do informacji niejawnych
  • Przeszkolenie z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracował, nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • poświadczenie dostępu do informacji niejawnych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-08
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji
    ul. Okrężna 25
    87-800 Włocławek

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    28/03/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi