Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji we Włocławku

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Miejska Policji
ul. Okrężna 25
87-800 WŁOCŁAWEK


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sprządzanie dokumentacji związanej z rejestracją i wyrejestrowaniem osób poszukiwanych oraz zaginionych,
  • sprządzanie dokumentacji związanej z założeniem i prowadzeniem teczek poszukiwań,
  • formułowanie pism i odpowiedzi kierowanych do różnego rodzaju organów i instytucji, w tym innych jednostek Policji,
  • wykonywanie czynności związanych z odwołaniem poszukiwań,
  • wykonywanie czynności biurowych dot. archiwizacji teczek osób poszukiwanych oraz pozostałych dokumentów, związanych ze sprawami poszukiwawczymi,
  • opracowywanie comiesięcznych danych w zakresie dynamiki i skuteczności poszukiwań,
  • realizowanie zadań z zakresu obsługi kancelaryjno-biurowej, obiegu dokumentacji służbowej w Wydziale dw. z Przestępczością Przeciwko Życiu i Zdrowiu.


Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu, okresowo praca w terenie.
Miejsce pracy umieszczone na ósmym piętrze budynku z windą.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proszę zaznaczyć w liście motywacyjnym jakiego ogłoszenia dotyczy oferta, ze wskazaniem stanowiska, komórki organizacyjnej i numeru ogłoszenia. Oferty nadesłane po wyznaczonym terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane. Przyjmujemy tylko kserokopie dokumentów. Nadesłanych ofert nie odsyłamy. Lista imienna kandydatów, spełniających wymagania formalne, zakwalifikowanych do dalszych etapów naboru, będzie dostępna na stronie internetowej bip.wloclawek.kmp.policja.gov.pl w zakładce "Praca w służbie cywilnej".
Do składania dokumentów zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w urzędach administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność organizacji pracy własnej i organizowania działań,
  • umiejętność interpretacji przepisów, komunikowania się,
  • umiejętność obsługi komputera.
  • wiedza z zakresu obsługi kancelaryjno-biurowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów resortowych dot. problematyki osób poszukiwanych,
  • poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 182, poz. 1228).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą "poufne"

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-04-04
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    02/04/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi