Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Tychach

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw ds finansów i zaopatrzenia Zespołu Finansów i Zaopatrzenia


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowuje i rejestruje faktury w systemie F-K
  • opracowuje i dokonuje kontroli merytorycznej dokumentów będących podstawą do wypłaty dodatkowych należności
  • prowadzi ewidencję ilościową składników majątkowych będących w użytkowaniu jednostki,
  • realizuje proces powierzenia mienia policjantom i pracownikom KMP Tychy
  • zaopatruje jednostkę w materiały, sprzęt, środki czystości i artykuły biurowe,
  • wybrakowuje sprzęt będący na stanie jednostki,
  • prowadzi rejestr postępowań wyjaśniająco-szkodowych,
  • realizuje zalecenia Państwowego Inspektora Sanitarnego MSW oraz zalecenia pokontrolne w zakresie bhp i p.poż.


Warunki pracy

Budynek dwukondygnacyjny, brak wind dla niepełnosprawnych wewnątrz budynku, pokój wyposażony w standardowy sprzęt biurowy. System pracy jednozmianowy, wymuszona pozycja ciała - siedząca. Oświetlenie naturalne/sztuczne..



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Zachęcamy do udziału w naborze osoby niepełnosprawne. Wynagrodzenie brutto około 1400 zł + dodatek z tytułu wysługi lat pracy ( od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego). Oferty należy składać/ przesyłać z dopiskiem na kopercie: Zespół Kadr i Szkolenia. Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Informacje dotyczące wymaganych dokumentów oraz wzory obowiązujących oświadczeń dostępne są na stronie internetowej bip.tychy.kmp.policja.gov.pl (zakładka: praca w Korpusie Służby Cywilnej ). Czynnikiem warunkującym przystąpienie do naboru na stanowisko inspektora w Zespole Finansów i zaopatrzenia jest dołączenie do aplikacji oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru telefonicznie lub mailowo( w przypadku braku kontaktu telefonicznego, pod warunkiem zamieszczenia w ofercie adresu email). Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, wyznanie, orientację seksualną czy też jakakolwiek inna cechę prawnie chronioną. Dodatkowe informacje pod nr telefonu (32) 325-62-18



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 1 miesiąc doświadczenia zawodowego
w komórkach ds finansów

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustaw o rachunkowości,finansach publicznych,ustawy budżetowej, prawo zamówień publicznych
  • umiejętność organizowania pracy własnej, komunikatywność
  • rzetelność, samodzielność, umiejętność współpracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia Poświadczenia bezpieczeństwa

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-02-02
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Tychach
    ul. Aleja Bielska 46
    43-100 Tychy

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/02/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi