Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor Wydział Kwatermistrzowsko-Kadrowy

62-700 Turek ul. św. Floriana 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi sekretariat komendanta powiatowego PSP
  • Prowadzi kancelarię ogólną, sprawy związane z instrukcją kancelaryjną oraz obiegiem dokumentów w tym rejestrowanie, rozdzielanie i przedkładanie dokumentów do podpisu komendanta i zastępcy komendanta
  • Nadaje i odbiera przesyłki pocztowe
  • Prowadzi archiwum zakładowe
  • Przygotowuje i zamieszcza artykuły na stronę internetową komendy
  • Prowadzi kronikę Komendy Powiatowej PSP w Turku
  • Pomaga w organizacji uroczystości organizowanych w Komendzie Powiatowej PSP w Turku
  • Realizuje zalecenia pokontrolne z zakresu realizowanych zadań
  • Realizuje inne zadania związane z bieżącą pracą wydziału kwatermistrzowsko- kadrowego, wykonywane na polecenie przełożonych
  • Wykonuje inne czynności wynikające z art. 1 ust. 2 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej / Dz. U. z 2025 r., poz. 1312 ze zm./


Warunki pracy


  •         Praca na stanowisku administracyjno - biurowym z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych   

  •        zadania wykonywane w siedzibie komendy

  •         stanowisko pracy znajduje się na 1 piętrze budynku 3 kondygnacyjnego

  •         w budynku bariery architektoniczne: brak windy, pomieszczenia urzędu oraz toalety nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich

  •         stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno - biurowych

  •       praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę

  •        praca wymagająca długotrwałej pozycji siedzącej



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność obsługi komputera (MS Office, obsługa poczty elektronicznej)
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • kurs archiwisty
  • prawo jazdy kat. B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-11-24
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa PSP w Turku
    ul. św. Floriana 2
    62-700 Turek

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/11/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi