Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Toruniu

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw płacowo-księgowych Zespół ds. finansowo-księgowych

ul. A. Antczaka 39/41
87-100 Toruń

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sprawdzanie pod względem rachunkowym rachunków wystawianych przez wyznaczonych lekarzy weterynarii z zakresu chorób zakaźnych oraz dokumentacji finansowej związanej z czynnościami finansowanymi z Funduszu Epizootycznego.
  • Sprawdzanie pod względem rachunkowym rachunków lekarzy prywatnie praktykujących z zakresu dochodów własnych a wyznaczonych decyzją administracyjną do wykonywania czynności w imieniu Powiatowego Lekarza Weterynarii.
  • Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi i zdrowotnymi pracowników PIW w Toruniu i osób wyznaczonych.
  • Sporządzanie sprawozdań z zakresu chorób zakaźnych.
  • Wystawianie rachunków za czynności wykonywane przez pracowników Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Toruniu.
  • Prowadzenie sprawozdawczości na rzecz Głównego Urzędu Statystycznego.
  • Księgowanie dokumentów z zakresu jednostki budżetowej, funduszu epizootycznego oraz dochodów własnych i sporządzanie wydruków z tym związanych.
  • Sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu koniecznych do dokumentacji ZUS.
  • Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników PIW w Toruniu i osób wyznaczonych.


Warunki pracy

Praca biurowa w siedzibie urzędu, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30. Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie. Stanowisko pracy usytuowane na wysokim parterze w budynku bez podjazdu dla wózków inwalidzkich i windy. Toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. Pracownik wykonuje przede wszystkim czynności o charakterze statycznym w pozycji siedzącej przy biurku. Stanowisko pracy wyposażone w sprzęty biurowe (komputer, drukarka).

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty przesyłane lub dostarczone po terminie, niekompletne lub niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
W ofercie należy podać swoje dane kontaktowe: adres e-mail i numer telefonu komórkowego.
Wyłącznie kandydaci/tki spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomienia o terminie kolejnego etapu naboru.
Przewidywany termin zatrudnienia: 11.03.2019 r.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 56 653 91 04.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość obsługi programu kadrowo-księgowego ENOVA
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-03-02
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Toruniu
    ul. A. Antczaka 39/41
    87-100 Toruń

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/02/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi