Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tomaszowie Maz.

Powiatowy Lekarz Weteryanrii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tomaszowie Maz.
ul. E. Orzeszkowej 15/19
97-200 Tomaszów Maz.


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zadanie 1. Prowadzenie sekretariatu Powiatowego Lekarza Weterynarii (przyjmowanie oraz wysyłanie korespondencji oraz przesyłek za pomocą poczty tradycyjnej oraz elektronicznej, prowadzenie księgi korespondencyjnej, obsługa łączy telefonicznych Inspektoratu, przyjmowanie interesantów, udzielanie informacji i kierowanie do właściwych komórek Inspektoratu, wypisywanie i prowadzenie ewidencji polecenia wyjazdu służbowego, przyjmowanie faktur, prowadzenie teczek kontroli i szkoleń pracowników),
  • Zadanie 2. Prowadzenie spraw związanych z naborem służby cywilnej oraz pilotaż całościowy naboru lekarzy weterynarii oraz pomocników wykonujących zadania w terenie (nawiązywanie, rozwiązywanie stosunków pracy, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, akt osobowych pracowników i innych spraw związanych z zatrudnieniem, prowadzenie spraw socjalnych, sporządzanie dokumentów mających na celu wyznaczenie lekarzy wet. oraz pomocników do czynności zleconych oraz zawieranie umów cywilnoprawnych),
  • Zadanie 3. Czuwanie nad terminami okresowych badań pracowników Inspektoratu,
  • Zadanie 4. Prowadzenie archiwum zakładowego (archiwizowanie dokumentacji i współpraca z Archiwum Państwowym w tym zakresie; archiwizacja dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw),
  • Zadanie 5. Zastępowanie w czasie urlopu, delegacji lub choroby pracowników zespołu zgodnie z ich zakresem czynności,
  • Zadanie 6. Prowadzenie gospodarki kasowej (przyjmowanie wpłat oraz terminowe dokonywanie wypłat na podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych do wypłaty dokumentów finansowych, sporządzanie raportów kasowych, sprawdzanie i uzgadnianie gotówki w kasie, kompletowanie i przekazywanie do księgowości dokumentów kasowych i bankowych, dokonywanie obciążeń wynikających z zawartych umów),
  • Zadanie 7. Prowadzenie księgowości Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej przy PIWet (prowadzenie indywidualnych kartotek członków PKZP, sporządzanie w odpowiednich terminach list potrąceń wkładów i rat pożyczek, sporządzanie rocznych bilansów PKZP wraz z załącznikami wg. zasad obowiązujących w tym zakresie, przedkładanie ich do sprawdzenia Głównemu Księgowemu i Komisji PKZP),
  • Zadanie 8. Sporządzanie sprawozdań do GUS, do szefa służby cywilnej,
  • Zadanie 9. Prowadzenie programu płacowego (sporządzanie list płac), programu Płatnik, sporządzanie deklaracji ZUS,
  • Zadanie 10. Dbałość o stanowisko pracy (zgłaszanie awarii dotyczących stanowiska pracy, oszczędne działanie: wyłączanie światła, komputera w przypadku nieużywania, kontrolowanie temperatury grzejników c.o., przeprowadzanie niezbędnych, krótkich i rzeczowych rozmów telefonicznych itp., zabezpieczenie obiektów Inspektoratu przed kradzieżą, pożarem i innymi klęskami, utrzymywanie porządku w miejscu wykonywania pracy).


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa,
- praca w siedzibie urzędu oraz sporadyczne załatwianie spraw poza siedzibą (wysyłka korespondencji),
- stres związany z bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta,
- budynek jednopiętrowy niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak windy, parking.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania rekrutacyjnego-rozmowy kwalifikacyjnej (test sprawdzający wiedze i umiejętności) zostaną powiadomieni drogą e-mail bądź telefonicznie.
Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Dane osobowe uzyskane w związku z toczącym się naborem na w/w stanowisko, zbierane są wyłącznie w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 1 miesiąca. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 44 723 62 37, 44 723 64 55.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe preferowane ekonomiczne, bądź administracyjne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość Ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej
  • Znajomość Ustawy o Służbie Cywilnej
  • Znajomość przepisów Prawa Pracy
  • Znajomość rachunkowości finansów publicznych z zakresu wymaganych zadań
  • Znajomość biegłej obsługi komputera ( w tym programów Word, Excel, poczta elektroniczna, Internet)
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych, pracy w zespole, znajomość obiegu dokumentów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Prawo jazdy kat. B

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-02-24
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    14/02/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi