Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Szczecinie

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego KMP w Szczecinie.

70-227 Szczecin ul. Kaszubska 35

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie ewidencji gospodarki rzeczowymi środkami majątkowymi sprzętu kwaterunkowego, techniki biurowej, techniki policyjnej, łączności i informatyki, wyposażenia mundurowego
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy funkcjonariuszy i pracowników Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego
  • Wprowadzanie danych dot. ewidencji czasu pracy funkcjonariuszy i pracowników Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego do elektronicznych systemów
  • Bieżące dokonywanie powierzania mienia poszczególnym funkcjonariuszom i pracownikom policji, uaktualnianie tabliczek ze spisem inwentarza we wszystkich pomieszczeniach służbowych Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego
  • Pomaganie w przygotowaniu materiałów do archiwizacji, tworzenie protokołów brakowania dokumentacji kategorii „ BC” i odnotowanie powyższego faktu w dzienniku korespondencyjnym
  • Prowadzenie ewidencji księgozbioru Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego
  • Prowadzenie ewidencji pieczęci, stempli i referentek Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego


Warunki pracy

Praca wykonywana w siedzibie jednostki od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 – 15:30, przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Budynek 3 kondygnacyjny, praca wykonywana w biurze na 2 piętrze. Brak możliwości wjazdu windą.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej ((Dz. U. z 2024 r. poz. 409 ze zm.)
  • Znajomość rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2010 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe (Dz. U. z 2010 r., Nr 114, poz. 761 ze zm)
  • Znajomość ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. o zasadach zarządzania mieniem państwowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 1302 ze zm.)
  • Znajomość zarządzenia nr 1382 KGP z dnia 8 grudnia 2005 r. w sprawie pieczęci i stempli oraz tablic urzędowych i informacyjnych używanych w jednostkach organizacyjnych Policji (Dz. Urz. KGP poz. 131 ze zm.)
  • Znajomość rozporządzenia MSWiA w sprawie czasu służby policjantów (Dz.U. z 2024r. poz.401)
  • Umiejętność obsługi komputera, interpretacji przepisów, praca pod presją czasu, terminowość
  • Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” wydane przez organy Policji, ABW lub SKW albo złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” wydana przez organy Policji,BW lub SKW albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
    • Oświadczenie że okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałem/łam, nie pełniłem/łam służby w organach bezpieczeństwa państwa lub nie byłem/łam współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-08-04
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Szczecinie
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. Kaszubska 35
    70-227 Szczecin

    lub za pośrednictwem epuap: /KMPSzczecin/SkrytkaESP

    z dopiskiem:
    Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 1/2025– inspektor WDŚ

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/07/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi