Opis stanowiska pracy


Urząd Morski w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw pomiarów morskich i obróbki danych hydrograficznych w Wydziale Pomiarów Morskich

70-207 Szczecin Plac Stefana Batorego 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi pomiary batymetryczne echosondą jedno i wielowiązkową,
  • wykonuje prace związane z obróbką danych cyfrowych z pomiarów,
  • opracowuje plany batymetryczne,
  • prowadzi pomiary sonarowe,
  • wykonuje pomocnicze prace geodezyjne.


Warunki pracy


  • praca w terenie na jednostkach pływających w trudnych warunkach hydrometeorologicznych, na budowlach hydrotechnicznych w obecności ruchliwych urządzeń portowych i akwenów wodnych;

  • wysiłek fizyczny związany z obsługą ciężkiego sprzętu pomiarowego o wadze do 50kg;

  • częste wyjazdy w delegacje;

  • praca w biurze przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;

  • budynek z windą;

  • toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Wymagane dokumenty tj. życiorys (CV), list motywacyjny i oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

  • Wynagrodzenie zasadnicze ok. 3 714,00 zł. + dodatek za wysługę lat.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie lub wyższe w kierunkach geodezja lub nawigacja lub hydrografia

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość norm i przepisów hydrograficznych (IHO),
  • język angielski na poziomie komunikatywnym.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługiwania programów komputerowych typu Hypack, Qinsy, SIS
  • znajomość platform takich jak ArcGIS, Autocad,


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-10-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Morski w Szczecinie; Plac Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin

    W związku z zagrożeniem związanym z SARS-COV 2 dokumenty należy przesyłać wyłącznie na w/w adres.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    15/10/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi