Opis stanowiska pracy


Urząd Morski w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw administracji pasa nadbrzeżnego w Inspektoracie Ochrony Wybrzeża

70-207 Szczecin Plac Stefana Batorego 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizuje zadania związane z prowadzeniem postępowań administracyjnych, dotyczących przygotowania decyzji dyrektora UMS na wykorzystanie pasa technicznego do celów innych niż ochronne,
  • przygotowuje stanowisko w sprawach gospodarki gruntami (dotyczące m.in. sprzedaży, dzierżawy, użyczenia gruntów) oraz w sprawach zabudowy i zagospodarowania pasa nadbrzeżnego (dotyczących m.in. uzgodnień dokumentacji planistycznej takiej jak: warunki zabudowy, pozwolenia na budowę, miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, pozwolenia wodnoprawne),
  • realizuje zadania związane z prowadzeniem postępowań administracyjnych związanych z ujawnioną zabudową i zagospodarowaniem terenu pasa technicznego bez zgody Dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie lub niezgodną z zapisami decyzji na wykorzystanie pasa technicznego do celów innych niż ochronne,
  • realizuje zadania związane z prowadzeniem postępowań administracyjnych, dotyczących przygotowania decyzji dyrektora Dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie dla przedsięwzięć lokalizowanych na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią, dotyczących zakazu grodzenia nieruchomości przyległych do publicznych śródlądowych wód powierzchniowych oraz brzegu wód morskich i morza terytorialnego w odległości mniejszej niż 1,5 m od linii brzegu, a także zakazywania lub uniemożliwiania przechodzenia przez ten obszar w celu zapewnienia zgodnego z obowiązującymi przepisami zagospodarowania tego terenu,
  • wyjeżdża/pracuje w terenie, celem wypracowania stanowiska w prowadzonych postępowaniach oraz w celu kontroli terenu,
  • współpracuje z innymi komórkami urzędu w zakresie spraw mających wpływ na obszar pasa technicznego,
  • udziela klientom/pracownikom innych komórek UMS, informacji w sprawach prowadzonych postępowań przez Inspektorat Ochrony Wybrzeża, dotyczących pasa technicznego oraz obszaru szczególnego zagrożenia powodzią,
  • bierze udział w konferencjach, szkoleniach.


Warunki pracy


  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

  • praca w terenie,

  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych,

  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,

  • schody, brak podjazdu/windy,

  • brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Wymagane dokumenty tj. życiorys (CV) i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane.


Wynagrodzenie zasadnicze: ok. 3 700,00 brutto zł + dodatek stażowy. 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie profilowe (związane z naukami przyrodniczymi lub ochroną środowiska lub budownictwem lub geodezją)

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 1 miesiąc doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z budownictwem lub zagospodarowaniem przestrzennym lub
gospodarką wodną lub ochroną środowiska lub z prowadzeniem postępowań administracyjnych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego/niemieckiego
  • Umiejętność interpretacji map
  • Obsługa pakietu Office
  • Znajomość KPA
  • Znajomość ustawy o obszarach morskich Rzeczypospolitej Polskiej i administracji morskiej, Prawa wodnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość oprogramowania ArcGis, obsługi Systemów Informacji Przestrzennej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-05-07
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:

    W związku z zagrożeniem związanym z wirusem SARS-CoV-2 dokumenty należy przesłać na adres:

    Urząd Morski w Szczecinie
    Pl. Stefana Batorego 4
    70-207 Szczecin

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    28/04/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi