Opis stanowiska pracy


Urząd Morski w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw socjalnych w Wydziale Gospodarczo-Administracyjnym


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi rejestr osób uprawnionych do korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i przyznanych w ramach funduszu świadczeń,
  • ustala uprawnienia pracowników do świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz sporządza listy wypłat przyznanych świadczeń,
  • przygotowuje dokumentację merytoryczną związaną z udzielaniem zamówień publicznych dla zapewnienia usług na rzecz realizacji działalności socjalnej,
  • organizuje pracę obiektów socjalnych - pokoi gościnnych służących działalności socjalnej,
  • przyjmuje zgłoszenia pobytu w obiektach socjalnych oraz nalicza odpłatności za wypoczynek,
  • opracowuje roczny plan przychodów i wydatków w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych celem optymalnego wykorzystania środków Funduszu w danym roku,
  • ściśle współpracuje z organizacjami związkowymi działającymi w Urzędzie Morskim w Szczecinie przy ustalaniu zasad i warunków regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • prowadzi sprawy dotyczące udzielania pożyczek mieszkaniowych celem świadczenia pomocy na cele mieszkaniowe na warunkach określanych w umowie.


Warunki pracy


  • praca biurowa przy komputerze ponad 4 godziny dziennie, 

  • zagrożenie korupcją,

  • brak podjazdu, obecność wind do III piętra, wejście schodami, toalety nieprzystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Wymagane dokumenty tj. życiorys (c.v.), list motywacyjny i oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. 

  • Wynagrodzenie zasadnicze: ok. 3500,00 zł brutto + dodatek za wysługę lat.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
związane z działalnością socjalną

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów ustaw o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych, podatku dochodowym od osób fizycznych
  • Komunikatywność
  • Umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-04-30
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:

    W związku z zagrożeniem związanym z wirusem SARS-CoV-2 dokumenty należy przesyłać na adres:

    Urząd Morski w Szczecinie
    Plac Stefana Batorego 4
    70-207 Szczecin

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/04/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi