Opis stanowiska pracy


Urząd Morski w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw socjalnych w Wydziale Gospodarczo-Administracyjnym

Urząd Morski w Szczecinie
Pl. Stefana Batorego 4
70-207 Szczecin


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie rejestru osób uprawnionych do korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i przyznanych w ramach funduszu świadczeń,
  • ustalanie uprawnień pracowników do świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz sporządzanie list wypłat przyznanych świadczeń,
  • przygotowywanie dokumentacji merytorycznej związanej z udzielaniem zamówień publicznych dla zapewnienia usług na rzecz realizacji działalności socjalnej,
  • organizowanie pracy obiektów socjalnych (Ośrodka Szkolno-Wypoczynkowego w Pobierowie oraz pokoi gościnnych) służących działalności socjalnej oraz kierowanie pracą pracowników zatrudnionych w Ośrodku,
  • przyjmowanie zgłoszeń pobytu w obiektach socjalnych (pokojach gościnnych i Ośrodku Szkolno-Wypoczynkowym w Pobierowie) oraz naliczanie odpłatności za wypoczynek,
  • opracowywanie rocznego planu przychodów i wydatków w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych celem optymalnego wykorzystania środków Funduszu w danym roku,
  • ścisła współpraca z organizacjami związkowymi działającymi w Urzędzie Morskim w Szczecinie przy ustalaniu zasad i warunków regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • prowadzenie spraw dotyczących udzielania pożyczek mieszkaniowych celem świadczenia pomocy na cele mieszkaniowe na warunkach określanych w umowie.


Warunki pracy

- praca biurowa przy komputerze ponad 4 godziny dziennie,
- praca w systemie jednozmianowym 8 godzinnym z możliwością wyjazdów w teren
(organizowanie pracy obiektów socjalnych),
- obecność wind,
- brak podjazdu,
- brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego).

Wymagane dokumenty tj. życiorys (c.v.), list motywacyjny i oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikują się do poszczególnych etapów naboru telefonicznie lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru.
Dodatkowe informacje dotyczące naboru pod nr tel.: 91 4403479. Dodatkowe informacje dotyczące wyniku naboru pod nr tel.: 91 4403410.

Wynagrodzenie zasadnicze: ok. 3 106,00 zł + dodatek stażowy.

Oferty niekompletne, otrzymane po terminie lub odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
doświadczenia związanego z działalnością socjalną

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów ustaw o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych, podatku dochodowym od osób fizycznych,
  • komunikatywność,
  • umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-11-15
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/10/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi