Opis stanowiska pracy


Urząd Morski w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Urząd Morski w Szczecinie
Plac Stefana Batorego 4
70-207 Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie wniosków urlopowych w celu ich ewidencji i rejestracji w programie kadrowym
  • przyjmowanie wniosków na delegacje w celu ich ewidencji i wystawiania polecenia wyjazdu służbowego
  • przyjmowanie zaświadczeń lekarskich w celu ich rejestracji i przekazania do Wydziału Finansowo-Księgowego
  • obsługa modułu Rejestracji Czasu Pracy (np. wprowadzanie danych do systemu, kontrola prawidłowości zarejestrowanych „wejść i wyjść”) w celu przekazania danych do ewidencji czasu pracy
  • kontrola list obecności pracowników komórek organizacyjnych Urzędu obowiązanych do ich prowadzenia pod względem kompletności podpisów
  • sporządzanie sprawozdań w zakresie absencji w celu realizacji obowiązku sprawozdawczości
  • prowadzenie spraw dotyczących wystawiania i ewidencjonowania legitymacji służbowych służbowych w celu wydawania ich uprawnionym pracownikom Urzędu
  • wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu pracownikom Urzędu w celu przekazywania ich odpowiednim władzom, instytucjom itp.


Warunki pracy

• praca przy komputerze powyżej 4 godzin, w budynku z windami
• toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego).

Wymagane dokumenty tj. życiorys, list motywacyjny i oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.

Oferty otrzymane po terminie lub odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje dotyczące naboru pod nr tel.: 91 4403 410 Dodatkowe informacje dotyczące wyniku naboru pod nr tel.: 91 4403486.

Wynagrodzenie zasadnicze: ok. 3 000,00 + dodatek stażowy.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w komórce zajmującej się kadrami lub płacami

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów prawa pracy
  • znajomość obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów z zakresu działania administracji publicznej
  • znajomość obsługi programu kadrowego


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających 6 miesięczny staż pracy w komórce zajmującej się kadrami lub płacami
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-10-21
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    11/10/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi