Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie

Zachodniopomorski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Ostrawicka 2
71-337 Szczecin


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Księgowanie wydatków w systemie finansowo - księgowym, uzgadnianie kont, sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych,
  • Uzgadnianie stanu środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz WNiP,
  • Księgowanie dochodów w systemie finansowo - księgowym
  • Przeprowadzanie kontroli Powiatowych Inspektoratów Weterynarii,
  • Praca w systemie TREZOR.


Warunki pracy

- wyjazdy służbowe i przeprowadzanie kontroli w Powiatowych Inspektoratach Weterynarii na terenie województwa zachodniopomorskiego,
- praca wykonywana jest w budynku nie posiadającym podjazdu,
- brak jest odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,
- miejsce pracy w siedzibie Inspektoratu mieści się na pierwszym piętrze budynku biurowo-laboratoryjnego,
- obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,
- praca w siedzibie jak i poza siedzibą urzędu,
- praca w zespole,
- obciążenie psychiczne – kontakt z kontrolowanym,
- narzędzia i materiały pracy – komputer, przy którym praca jest długotrwała.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz własnoręcznych podpisów pod listem motywacyjnym i pod oświadczeniami. Przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone w ciągu miesiąca od daty zakończenia naboru. Na wniosek kandydata złożone dokumenty mogą być zwrócone do rąk kandydata za osobistym pokwitowaniem.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (091) 4898237,
( 091 ) 4898221.
Wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 3 065 złotych brutto miesięcznie.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
Praca na stanowisku związanym z księgowością jednostki budżetowej.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów prawa z zakresu rachunkowości, finansów publicznych,
  • bardzo dobra umiejętność pracy z programem Exel,
  • praca w systemie finansowo-księgowym,
  • umiejętność organizowania i planowania pracy,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe w zakresie finansowo-księgowym,
  • obsługa programu Płatnik, Symfonia, F-K, Optima kadry i płace,
  • staranność, rzetelność, obowiązkowość.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie świadectw pracy potwierdzających zatrudnienie, w przypadku bieżącego zatrudnienia – zaświadczenie o zatrudnieniu,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-27
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/08/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi