Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Policji w SzczecinieKomendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektorKomenda Miejska Policji
70-227 Szczecin
ul. Kaszubska 35
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Prowadzenie rejestracji postępowań przygotowawczych w Rejestrze Śledztw i Dochodzeń.
- Prowadzenie statystycznych zestawień postępowań wszczętych i zakończonych, będących w prowadzeniu KP Szczecin Dąbie KMP w Szczecinie oraz czynów wykrytych.
- Prowadzenie dokumentacji czynności sprawdzających i odmów wszczęcia dochodzenia.
- Wykonywanie sprawdzeń dla innych jednostek, Prokuratury oraz instytucji współdziałających w zakresie prowadzonych lub merytorycznie zakończonych spraw.
- Bieżąca współpraca z Zespołem Nadzoru i Statystyki Przestępczości Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego KMP w Szczecinie oraz czynne uczestnictwo w wyjaśnianiu ewentualnych niezgodności.
Warunki pracyBudynek 3 kondygnacyjny, brak podjazdu dla wózków przy głównym wejściu do urzędu. Praca wykonywana w biurze na I piętrze. Brak wind w budynku. Praca wykonywana w siedzibie jednostki od poniedziałku do piątku, w godzinach 7,30 - 15,30, przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy. Oświetlenie naturalne i sztuczne.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Przypominamy o konieczności własnoręcznego podpisywania listu motywacyjnego i oświadczeń.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia odsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Proponowane wynagrodzenie dla zatrudnione osoby brutto - 2333 zł.
Dodatkowe informacje można uzyskać po numerami telefonów: 91-82-13-183 lub 91-82-13-195.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U. z 2016 r. poz. 1345 z późn. zm.), rozdział I-IX.
- Znajomość przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych( Dz.U z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.).
- Znajomość zasad pracy kancelaryjno-biurowej.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Umiejętność obsługi komputera / system operacyjny Windows, program MS Office/.
- Umiejętność redagowania pism.
- Samodzielność i dobra organizacja pracy.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-04
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu