Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Szczecinie

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Miejska Policji
70-227 Szczecin
ul. Kaszubska 35

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie rejestracji postępowań przygotowawczych w Rejestrze Śledztw i Dochodzeń.
  • Prowadzenie statystycznych zestawień postępowań wszczętych i zakończonych, będących w prowadzeniu KP Szczecin Dąbie KMP w Szczecinie oraz czynów wykrytych.
  • Prowadzenie dokumentacji czynności sprawdzających i odmów wszczęcia dochodzenia.
  • Wykonywanie sprawdzeń dla innych jednostek, Prokuratury oraz instytucji współdziałających w zakresie prowadzonych lub merytorycznie zakończonych spraw.
  • Bieżąca współpraca z Zespołem Nadzoru i Statystyki Przestępczości Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego KMP w Szczecinie oraz czynne uczestnictwo w wyjaśnianiu ewentualnych niezgodności.


Warunki pracy

Budynek 3 kondygnacyjny, brak podjazdu dla wózków przy głównym wejściu do urzędu. Praca wykonywana w biurze na I piętrze. Brak wind w budynku. Praca wykonywana w siedzibie jednostki od poniedziałku do piątku, w godzinach 7,30 - 15,30, przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy. Oświetlenie naturalne i sztuczne.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Przypominamy o konieczności własnoręcznego podpisywania listu motywacyjnego i oświadczeń.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia odsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Proponowane wynagrodzenie dla zatrudnione osoby brutto - 2333 zł.
Dodatkowe informacje można uzyskać po numerami telefonów: 91-82-13-183 lub 91-82-13-195.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U. z 2016 r. poz. 1345 z późn. zm.), rozdział I-IX.
  • Znajomość przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych( Dz.U z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.).
  • Znajomość zasad pracy kancelaryjno-biurowej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi komputera / system operacyjny Windows, program MS Office/.
  • Umiejętność redagowania pism.
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-04
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/08/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi