Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Świdwinie

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor PINB

78-300 Świdwin ul. Kołobrzeska 43

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Obsługuje sposobem tradycyjnym jak i elektronicznie rejestry, korespondencję i sprawy w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
  • Weryfikuje dokumentację otrzymywaną przez urząd,
  • Prowadzi postępowania i przygotowywuje projekty postanowień i decyzji administracyjnych w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,
  • Przyjmuje interesantów i udziela im wyjaśnień,
  • Prowadzi postępowania egzekucyjne wynikające z wydanych wcześniej decyzji administracyjnych,
  • Prowadzi postępowania w trybie skargowym, przygotowywuje projekty odpowiedzi na skargi obywateli,
  • Bierze udział w kontrolach, dotyczących obiektów budowlanych oraz robót budowlanych


Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu oraz w terenie (w obrębie powiatu), kierowanie samochodem służbowym,

  • kontakt z interesantem,

  • obsługa urządzeń biurowych: komputer, telefon, kserokopiarka, skaner, fax,

  • praca siedząca - przy komputerze powyżej 4 godz.,

  • urząd usytuowany na piętrze II, brak windy, oświetlenie sztuczne i naturalne, toalety niedostosowane dla osób niepełnosprawnych,

  • praca nie jest: w systemie zmianowym, w porze nocnej, wymagająca wysiłku fizycznego.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie techniczne z zakresu budownictwa lub wyższe prawnicze lub wyższe na kierunku administracja

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność pracy na komputerze i obsługi urządzeń biurowych,
  • Sprawna umiejętność posługiwania sie programami Microsoft Word i Excel,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Komunikatywność i umiejętność rozmów z petentami,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, dobra organizacja pracy,
  • Prawo jazdy kategorii "B"
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie zadań w administracji państwowej lub samorządowej,
  • Znajomość przepisów: prawa budowlanego, postępowania administracyjnego, postępowania egzekucyjnego w administracji, służby cywilnej,
  • Umiejętność edycji i redagowania pism,
  • Kreatywność, odporność na stres, umiejętność samokształcenia,
  • Uprawnienia budowlane


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia prawa jazdy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/byłem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie uprawnień budowlanych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-15
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
    Kołobrzeska 43 II p. pok. 4
    78-300 Świdwin

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/03/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi