Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Suwałkach

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw ewidencji kryminalnej w Zespole Statystyki Przestępczości Wydziału Dochodzeniowo - Śledczego


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Weryfikowanie formularzy KSIP - Krajowy System Informacyjny Policji - pod kątem poprawności i kompletności danych oraz rejestracja informacji w nich zawartych w bazie KSIP
  • Bieżąca współpraca i wymiana informacji ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Jednostki
  • Doskonalenie zawodowe i szkolenie użytkowników KSIP na potrzeby jednostki


Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu,

  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,

  • praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30,

  • praca obciążająca organizm - długotrwała pozycja siedząca,

  • użytkowanie elektrycznych urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, niszczarka).


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • stanowisko pracy znajduje się na V piętrze budynku,

  • stanowisko pracy wyposażone jest w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych z obsługą komputera,

  • oświetlenie sztuczne i naturalne,

  • brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych, szerokość głównych drzwi wejściowych, drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, węzeł sanitarny na piętrze V nieprzystosowany dla osób niesprawnych ruchowo,

  • siedziba urzędu jest budynkiem sześciopiętrowym wyposażonym w windy osobowe,

  • stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych,

  • przed budynkiem urzędu jest wyznaczone miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej ruchowo.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
pracy w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Biegła umiejętność obsługi komputera m. in. pakiet biurowy MS Office, Libre Office, Open Office
  • Znajomość przepisów kodeksu karnego i kodeksu postępowania karnego
  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • Kompetencje miękkie: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiągniecie celów, praca pod presją czasu, myślenie analityczne, rzetelność, współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli poufne


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o gotowości poddaniu się procedurze przeprowadzenia postępowania sprawdzajacego uprawniajacego do dostępu do informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-02-02
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Suwałkach
    ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
    16-400 Suwałki

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    02/02/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi