Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Starogardzie Gdańskim

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Lubichowska 1
83-200 Starogard Gdański

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • - prowadzenie gospodarki magazynowej Komendy,
  • - prowadzenie obsługi mieszkaniowej (równoważnik za remont lokalu, za brak lokalu, pomoc mieszkaniowa, jednorazowy przejazd) strażaków.
  • - prowadzenie spraw socjalno – bytowych strażaków Komendy,
  • - prowadzenie spraw związanych z gospodarką transportową i materiałową, w tym zlecanie czynności związanych z niezbędnymi okresowymi przeglądami technicznymi pojazdów, sprzętu silnikowego i specjalistycznego oraz elementów wyposażenia i wyekwipowania osobistego funkcjonariuszy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • - udział w realizacji zakupów części zamiennych, paliw, materiałów eksploatacyjnych oraz materiałów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Komendy,
  • - zastępowanie osoby zajmującej samodzielne stanowisko pracy ds. kwatermistrzowskich w przypadku jej nieobecności.


Warunki pracy

-praca w systemie codziennym od pon. do pt. w godz. 7:30 – 15:30, z możliwością wystąpienia konieczności pracy w godzinach nadliczbowych, w tym porze nocnej m.in. w przypadku wystąpienia działań ratowniczo – gaśniczych, podczas których pracownik obowiązany jest do zapewnienia zabezpieczania logistycznego na terenie akcji,
-praca administracyjno – biurowa oraz praca w terenie związana z prowadzeniem współpracy
z oferentami, kontrahentami w celu realizacji zadań dotyczących zakupów, zleceń wykonania usługi itp.,
-realizowanie przypisanego zakresu czynności wymaga konieczności prowadzenia pojazdów służbowych,
-z uwagi na wykonywanie zadań z zakresu zaopatrzenia, praca może wiązać się z koniecznością podnoszenia, przenoszenia rzeczy o wadze maksymalnej nie przekraczającej dozwolonych norm bhp,
-praca wymaga pełnej gotowości i dyspozycyjności,
-wykonywanie obowiązków służbowych wiąże się ze stosunkowo częstym działaniem pod presją czasu w warunkach napięcia nerwowego.

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
-uciążliwe warunki pracy mogą wiązać się z nietypowymi godzinami pracy, np. w porze nocnej, w dni wolne od pracy, poza normalnymi godz. pracy, w związku z koniecznością zapewnienia logistycznego podczas działań ratowniczo – gaśniczych,
-narzędziami pracy są komputer, telefon oraz samochód służbowy,
-istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po kompleksie budynków Komendy w ramach realizowania zadań na stanowisku pracy ds. technicznych, budynki komendy nie są w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Proponowane wynagrodzenie: ok. 2.700 zł. brutto ( w tym % wynikający z wysługi lat)
Życiorys i list motywacyjny musi być napisany własnoręcznie, a oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Oferty otrzymane po terminie, niekompletne lub nie spełniające stawianych wymagań formalnych zostaną wyłączone z dalszego etapu naboru.
Lista osób spełniających wymogi formalne i zakwalifikowanych na pisemny test sprawdzający wiedzę z zakresu zadań stanowisku Inspektora ds. technicznych zostanie umieszczona na stronie internetowej Komendy oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy do dnia 07 listopada 2018 r. Test, o którym mowa wyżej, odbędzie się dnia 13 listopada 2018 r. o godz. 10:00.
Nie więcej niż pięciu kandydatów z najwyższą liczbą punktów z testu zostanie zakwalifikowanych na rozmowę, która planowana jest na: 16 listopada 2018 r. godz. 10:00
Wynik naboru: do 21 listopada 2018 r.
Planowana data zatrudnienia: do dnia 01 grudnia 2018 r.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy prace w służbie cywilnej umowę o pracę zawiera się na czas określony wynoszący 12 miesięcy.
Szczegóły dot. naboru na stronie: http://www.strazstarogard.pl/
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane.




Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w prowadzeniu spraw na stanowisku administracyjno – biurowym lub odbyty staż na stanowisku administracyjno – biurowym łącznie

pozostałe wymagania niezbędne:

  • - prawo jazdy kategorii B,
  • - znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej (ustawa z dnia 24 sierpnia 1991 r., tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1313 ze zm.), o służbie cywilnej (ustawa z dnia 21 listopada 2008 r., tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1559 ze zm.) , Prawo zamówień publicznych (ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r., tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.),  Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1257 ze zm.)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość specyfiki służby i pracy w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, znajomość obsługi komputera w zakresie Word, Excel, poczta elektroniczna, doświadczenie zawodowe na stanowiskach o podobnym zakresie czynności i obowiązków, prawo jazdy kategorii C, samodzielność, inicjatywa, zdolność uczenia się, umiejętność pracy w zespole.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Uwaga: Życiorys i list motywacyjny należy napisać własnoręcznie
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania niezbędne ( w tym prawo jazdy)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe np. prawo jazdy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-11-02
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/10/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi