Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw naliczeń finansowych i gospodarki mandatowej Zespół do spraw Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia

98-200 Sieradz
ul. Sikorskiego 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie gospodarki mandatowej
  • gospodarka drukami resortowymi ścisłego zarachowania i prowadzenie dokumentacji przychodowo – rozchodowej ww. druków
  • sprawdzanie pod względem merytorycznym i rachunkowym faktur i rachunków wystawianych przez biegłych i instytuty, oraz prowadzenie rejestru opracowanych dokumentów księgowych
  • rozliczanie kosztów dojazdów do służby
  • rozliczanie wydatków związanych z osobami przybranymi do okazania
  • prowadzenie ewidencji pomocniczej sprzętu techniki policyjnej i urządzeń do pomiaru trzeźwości
  • prowadzenie dokumentacji przychodowo – rozchodowej na materiały i sprzęt techniki policyjnej i urządzeń do pomiaru trzeźwości
  • przygotowanie do wybrakowania zużytego sprzętu techniki policyjnej i urządzeń do pomiaru trzeźwości
  • wysyłanie urządzeń do pomiaru trzeźwości do legalizacji, wzorcowania, naprawy, sprawdzenia pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym wystawionych z tego tytułu faktur
  • gospodarka odpadami niebezpiecznymi z zakresu techniki policyjnej


Warunki pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym na drugim piętrze. W budynku brak jest windy.
Budynek i pomieszczenia sanitarno – higieniczne nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Czas pracy, zgodny z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca jednozmianowa przy komputerze.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie: 2 350,- zł brutto.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów (test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna) zostaną poinformowani telefonicznie.
Test wiedzy będzie obejmował zagadnienia z zakresu: przepisów dotyczących ustawy o służbie cywilnej, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego oraz zakresu zadań realizowanych na stanowisku.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 43 827 77 09 lub 43 827 74 16.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość kodeksu pracy
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność dobrej organizacji pracy
  • dyspozycyjność
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-04-01
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu
    ul. Sikorskiego 2
    98-200 Sieradz
    z dopiskiem: "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/03/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi