Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Policji w Siemianowicach ŚląskichKomendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw obsługi w zakresie informatyki Zespół Łączności i InformatykiKomenda Miejska Policji
ul. Jana Pawła II 16
41-100 Siemianowice Śląskie
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- rejestrowanie i modyfikowanie informacji w policyjnych systemach informacyjnych w celu rzetelnego gromadzenia danych,
- przetwarzanie - przy wykorzystaniu dostępnych funkcji programu danych poprzez dokonywanie różnego rodzaju analiz, zestawień, porównań w celu dostarczenia informacji,
- dokonywanie sprawdzeń w policyjnych i pozapolicyjnych systemach informatycznych w celu dostarczania aktualnych danych dla funkcjonariuszy i osób fizycznych,
- prowadzenie rejestru rzeczy, dokumentów, pojazdów, rejestru kart Prd 5 oraz kartoteki,
- wydawanie zaświadczeń o stanie punktowych w ruchu drogowym dla obywateli oraz udzielanie informacji instytucjom państwowym,
- obsługa korespondencji radiowej,
- prowadzenie elektronicznego dziennika korespondencyjnego oraz przygotowywanie dokumentów do archiwum.
Warunki pracyPraca w systemie dwuzmianowym, ośmiogodzinnym.
Praca administracyjno-biurowa związana z przetwarzaniem danych w systemach teleinformatycznych. Praca głównie siedząca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, skaner, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy. Stanowisko pracy w Zespole Łączności i Informatyki usytuowane jest na II piętrze w KMP w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 16. Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych, winda tylko do parteru.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru telefonicznie lub mailowo - w przypadku braku kontaktu telefonicznego, pod warunkiem zamieszczenia w ofercie adresu email. Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Czynnikiem warunkującym przystąpienie do naboru na stanowisko inspektora Zespołu Łączności i Informatyki jest dołączenie do aplikacji oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy6 miesięcy doświadczenia zawodowego
doświadczenie zawodowe w administracji
pozostałe wymagania niezbędne:- komunikatywność,
- operatywność
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub wyższe,
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2019-04-03
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
ul. Jana Pawła II 16
41-100 Siemianowice Śląskie
tel 32 3596 219
32 3596 218