Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie

Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw obsługi administracyjno-kancelaryjnej w Wydziale Komunikacji Społecznej

35-036 Rzeszów ul. Dąbrowskiego 30

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Rozdziela, rejestruje i prowadzi ewidencję korespondencji jawnej wpływającej do Kancelarii Ogólnej Wydziału Komunikacji Społecznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.
  • Obsługuje służbową skrzynkę elektroniczną SEPP, Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP) oraz System Doręczeń Elektronicznych (e-Doręczenia) Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.
  • Wspiera w realizacji zadań z zakresu obsługi administracyjno-recepcyjnej sekretariat Komendanta Wojewódzkiego Policji w Rzeszowie i jego Zastępców.
  • Prowadzi konsultacje w zakresie stosowania przepisów resortowych oraz aktów wewnętrznego kierowania w zakresie obiegu dokumentacji jawnej w komórkach KWP w Rzeszowie.
  • Redaguje pisma dla kierownictwa.
  • W czasie nieobecności zastępuje pracowników na sekretariatach Komendanta Wojewódzkiego Policji w Rzeszowie i jego Zastępców oraz w sekretariacie Wydziału Komunikacji Społecznej.
  • Archiwizuje i przekazuje dokumenty spraw ostatecznie zakończonych do składnicy akt.


Warunki pracy

Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. Wyposażenie podstawowe na stanowisku pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon. W budynku, w którym mieści się Wydział Komunikacji występuje ograniczony dostęp do pomieszczeń zlokalizowanych na piętrach dla osób mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po ciągach komunikacyjnych. Budynek stwarza barierę architektoniczą dla osób mających trudności z poruszaniem się, brak windy i ciągi pieszych nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenia sanitarno-higieniczne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Przy budynku jest miejsce parkingowe. Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pomieszczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • List motywacyjny podpisz odręcznie.

  • Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń publikowanych w komercyjnych portalach internetowych oraz innych źródłach informacji o podobnym charakterze.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Doświadczenie zawodowe - powyżej roku pracy, stażu w pracy kancelaryjno-biurowej w jednostkach administracji publicznej
  • Poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych i uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
  • Znajomość przepisów z zakresu pracy kancelaryjnej, Ustawy o Policji, Ustawy o korpusie służby cywilnej
  • Znajomość obsługi komputera
  • Wysoka kultura osobista
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Dyspozycyjność, komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Pożądane wykształcenie wyższe o kierunku administracja, prawo


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających wskazane doświadczenie zawodowe, długość i rodzaj doświadczenia np.: zaświadczenia o zatrudnieniu, świadectwa pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-09-22
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
    35-036 Rzeszów, ul. Dąbrowskiego 30
    Wydział Kadr i Szkolenia, budynek A

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/09/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi