Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Policji w RzeszowieKomendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw biurowych i archiwizacji w Wydziale Dochodzeniowo - ŚledczymKomenda Miejska Policji w Rzeszowie
ul. Jagiellońska 13
35-025 Rzeszów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Prowadzenie sekretariatu Wydziału Dochodzeniowo – Śledczego KMP w Rzeszowie,
- Organizowanie pracy kancelaryjno – biurowej,
- Archiwizacja wytworzonej dokumentacji sekretariatu i Wydziału,
- Przyjmowanie za potwierdzeniem całości dokumentacji jawnej wpływającej do Wydziału Dochodzeniowo – Śledczego KMP w Rzeszowie z sekretariatu ogólnego, innych ogniw służbowych KMP oraz osób fizycznych,
- Rejestracja spraw w dziennikach korespondencyjnym jawnym Wydziału Dochodzeniowo – Śledczego i rozdysponowanie ich zgodnie z dekretacją Naczelnika Wydziału lub jego Zastępcy
- Realizacja czynności w związku z niszczeniem dokumentacji podlegającej zniszczeniu,
- Załatwianie korespondencji jawnej Wydziału Dochodzeniowo – Śledczego (przychodzącej, wychodzącej) i prowadzenie ewidencji w tym zakresie stosownie do obowiązujących przepisów resortowych.
- Prowadzenie ewidencji przepisów resortowych i innych (jawnych) ich aktualizacji i archiwizacji oraz bieżące zapoznawanie z nimi policjantów Wydziału Dochodzeniowo – Śledczego.
- Przyjmowanie akt oraz ich odsyłanie do Prokuratury lub Sądu i jednostek właściwych,
- Gromadzenie i przechowywanie spraw jawnych ostatecznie zakończonych,
- Rozliczanie dzienników korespondencyjnych jawnych i podawczego z dokumentacji zarejestrowanej i ostatecznie zakończonej, brakowanie dokumentacji kategorii „BC”.
- Prowadzenie i rozliczanie Rejestru Teczek Jawnych,
- Wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń służbowych Wydziału,
- Obsługa sprzętu biurowego.
Warunki pracyStałe stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, np. brak wind, brak podjazdów
Praca kancelaryjno – biurowa
Ośmiogodzinnym system pracy
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
W liście motywacyjnym należy powołać się na nr ogłoszenia. Wszystkie składane dokumenty
i oświadczenia, listy motywacyjne, życiorys - powinny zawierać datę i oryginalny podpis kandydata. Oferty otrzymane po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla początkowego) oraz niekompletne, które nie zawierają dokumentów, oświadczeń wskazanych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty niespełniające wymagań formalnych będą komisyjnie zniszczone.
Kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (17) 8583463.
Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymogów formalnych,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy2 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej, na stanowisku o podobnym zakresie zadań
pozostałe wymagania niezbędne:- terminowość i dyscyplina pracy,
- ogólna znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem,
- znajomość zasad pracy kancelaryjnej,
- umiejętność współpracy z innymi pracownikami,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy o Policji,
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „poufne”
- Praca związana z obiegiem dokumentacji
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyPraca związana z obiegiem dokumentacjiPoświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „poufne”Dokumenty należy złożyć do: 2019-03-25
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie
ul. Jagiellońska 13
35-025 Rzeszów
Kancelaria ogólna pok. 218, piętro II