Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw wprowadzania danych do systemów policyjnych oraz obsługi baz danych Zespół Łączności i Informatyki

47-400 Racibórz ul. Bosacka 42

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Rejestruje, weryfikuje, modyfikuje i analizuje informacje w policyjnych systemach informatycznych w celu rzetelnego gromadzenia danych.
  • Dokonuje sprawdzeń w policyjnych i pozapolicyjnych systemach informatycznych w celu dostarczania aktualnych danych.
  • Wprowadza rejestracje operacyjne i procesowe w celu zasilenia systemów danymi.
  • Współpracuje z jednostkami prokuratur i sądów w zakresie wymiany informacji związanych z prowadzonymi postępowaniami przygotowawczymi i obiegu poczty służbowej.


Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym (od poniedziałku do piątku),

  • wymuszona pozycja ciała-siedząca,

  • stanowisko pracy wyposażone w telefon, komputer-czas pracy przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem,

  • brak czynników szkodliwych na stanowisku,

  • stanowisko pracy usytuowane jest na parterze budynku „C” należącego do kompleksu budynków Komendy Powiatowej Policji w Raciborzu,

  • budynek Komendy nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo - brak wind i toalet dostosownych do potrzeb wymienionych osób.

  • praca na umowę o pracę na czas określony (nie zastępstwo)

  • wynagrodzenie zasadnicze plus dodatek z tytułu wysługi lat pracy (5%-20% wynagrodzenia zasadniczego).



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

  • oferty należy przesłać/składać do/w Komedy/ie Powiatowej Policji w Raciborzu przy
    ul. Bosackiej 42 w kopercie z dopiskiem „inspektor Zespołu Łączności i Informatyki-imię i nazwisko”,

  • oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz przesłanych po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane,

  • czynnikiem warunkującym przystąpienie do naboru na stanowisko inspektora jest dołączanie do aplikacji oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,

  • list motywacyjny, CV oraz oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie,

  • kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub mailowo.

  • test wiedzy będzie obejmować znajomość przepisów: Ustawy o Policji, Ustawy o Służbie Cywilnej, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w spr. instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w spr. organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, oraz zarządzenia Nr 920 Komendanta Głównego Policji z dnia 11 września 2008 r. w spr. metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji,

  • podstawowa znajomość środowiska Windows, podstawowa znajomość obsługi edytora tekstu LibreOffice Writer/ MS Word oraz arkusza kalkulacyjnego: LibreOffice Calc/ MS Excel

  • nie zwracamy nadesłanych/złożonych dokumentów.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy administracyjno-biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność organizacji własnej pracy, komunikatywność, rzetelność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu
    47-400 Racibórz, ul. Bosacka 42

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    14/03/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi