Opis stanowiska pracy


Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu

Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Racibórz, ul. Dąbrowskiego 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • planowanie i dokonywanie rozliczeń tytułów remontowych i konserwacyjnych prowadzonych w ramach wykonawstwa własnego;
  • sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz sporządzanie stosownych protokołów;
  • uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
  • potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcie wad, a także kontrolowanie rozliczeń prac konserwacyjnych;
  • udział w rocznych i pięcioletnich kontrolach obiektów budowlanych będących w zarządzie ŚlOSG polegających na sprawdzaniu ich stanu i sprawności technicznej oraz innych czynników regulowanych przez Prawo Budowlane;
  • ustalanie potrzeb w zakresie niezbędnej dokumentacji technicznej koniecznej do realizacji robót konserwacyjno-remontowych, sporządzanie w razie potrzeby dokumentacji uproszczonej, bądź ustalania potrzeb otrzymanej dokumentacji technicznej;
  • prowadzenie bieżących analiz stanu technicznego instalacji: wodnych, gazowych, kanalizacyjnych i grzewczych, określenie zakresu niezbędnych remontów oraz wnioskowanie w ujęcie tematów w planie inwestycji;
  • sporządzanie protokołów w zakresie uzysku materiałów z demontażu i rozbiórek – współudział w sporządzaniu protokołu z ich uzysku i wybrakowania.


Warunki pracy

- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno – biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała;
- miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;
- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
- Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
- Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 2108,07 zł.
- Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności.
- Oświadczenia wskazane w „wymaganych dokumentach i oświadczeniach” należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414-41-39.



Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy na stanowisku o podobnych charakterze

pozostałe wymagania niezbędne:

  • podstawowa znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego;
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych;
  • znajomość ustawy o Straży Granicznej;
  • umiejętność obsługi pakietu biurowego Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu);
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • komunikatywność i kreatywność;
  • umiejętność współpracy z pracownikami;
  • pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów Zarządzenia nr 95 Komendanta Głównego SG.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016. 1167 tekst jednolity wraz z późn. zm.).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie świadectw pracy;
  • kopie zaświadczeń o ukończeniu kursów uzupełniających.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-09-22
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/09/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi