Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw środków trwałych, kancelaryjnych, Wydział Kwatermistrzowski 61-767 Poznań ul. Masztalarska 3
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Realizuje zadania związane z prowadzeniem ewidencji środków trwałych komendy w tym: dokonuje na bieżąco aktualizacji oraz amortyzacji środków, uzgadnia stany środków, wystawia dowody ewidencji, sporządza wykazy przedmiotów i materiałów przeznaczonych do likwidacji lub przekazania, znakowania składników majątku wprowadzanych do użytkowania, inwentaryzacja składników majątku..
- Przyjmuje i ewidencjuje pisma przychodzące i wychodzące wydziału z zapewnieniem stosowania instrukcji kancelaryjnej.
- Zapewnia prawidłowy obieg akt i dokumentów, oraz archiwizuje i brakuje akta wytworzone w wydziale
- Planuje zakupy oraz zamówienia eksploatacyjne na potrzeby komendy wg. zapotrzebowań oraz planuje środki finansowe w tym zakresie wraz z prowadzeniem spraw związanych z wydatkowaniem zaliczki stałej (ewidencja pobrania, wydatkowania i rozliczania).
- Prowadzi sprawy związane z wnioskami kierowanymi przez jednostki ochrony przeciwpożarowej do Komendanta Głównego PSP w zakresie dofinansowania zadań ze środków budżetu państwa
- Prowadzi dokumentację dotyczącą zryczałtowanego równoważnika pieniężnego w zamian za niewykorzystany przejazd na koszt PSP
- Sporządza analizy, zestawienia, sprawozdania na potrzeby wydziału i jednostek nadrzędnych
- Współuczestniczy w zabezpieczaniu logistycznym narad, odpraw, szkoleń i uroczystości organizowanych przez komendę.
- Prowadzenie i ewidencjonowanie rejestru środków trwałych będących własnością lub użytkowanych przez KW PSP w Poznaniu
Warunki pracy 1. Praca na stanowisku administracyjno-biurowym z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych.
2. Zadania wykonywane w siedzibie komendy lub innym miejscu ustalonym z pracodawcą np. w ramach pracy zdalnej.
3. Stanowisko pracy znajduje się na 4 piętrze budynku 4 kondygnacyjnego.
4. W budynku bariery architektonicne: brak wind i podjazdów. Klatka schodowa o normatywnej ilości stopni z poręczami. Dzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokośco 90 cm. Pomieszczenie higieniczno-sanitarne w budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych (jedno na parterze).
5. Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych.
6. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę.
7. Praca wymagająca długotrwałej pozycji siedzącej.
8. Praca lekka z przewagą wysiłku umysłowego, samodzielna i wymagająca koncentracji. Opracowanie dokumentów, prace analityczno-konepcyjne i biurowo-kancelaryjne.
9. Pomieszczenia klimatyzowane.
10. Na każdej kondygnacji znajduje się aneks kuchenny do dyspozycji pracowników.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego
w pracy w administracji w sektorze publicznym lub prywatnym
pozostałe wymagania niezbędne: - prawo jazdy kat. B
- znajomość obsługi komputera oraz pakietów MS Office
- praktyczna znajomość podstawowych przepisów ustawy o PSP
- myślenie analityczne
- rzetelność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - szkolenie z zakresu gospodarowania składnikami majątku
- znajomość obsługi programu Probit w zakresie środków trwałych
- znajomość języka angielskiego (poziom komunikatywny)
- praktyczna znajomość podstawowych przepisów ustawy prawo zamówień publicznych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracycertyfikat lub inny dokument poświadczający znajomość języka angielskiego (poziom komunikatywny)dokument poświadczający znajomość obsługi programu Probit w zakresie środków trwałychDokumenty należy złożyć do: 2023-02-14
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej ul. Masztalarska 3, 61-767 Poznań