Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Poznaniu

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Grunwaldzka 250
60-166 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie, sprawdzanie pod względem formalnym, rachunkowym rozliczeń dotyczących należności z tytułu dochodów budżetowych
  • przyjmowanie, sprawdzanie pod względem formalnym, rachunkowym rozliczeń lekarzy wolnej praktyki dotyczących nadzorów, wystawiania świadectw zdrowia
  • prowadzenie ewidencji kasowej dochodów budżetowych i wydatków
  • prowadzenie ewidencji księgowych należności i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej
  • przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS. GUS, NBP)
  • przygotowywanie przelewów bankowych
  • potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
  • wysyłanie upomnień, kierowanie spraw do komornika lub sądu
  • prowadzenie zamówień na dostawy i usługi zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych
  • prowadzenie ewidencji magazynowej
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych
  • właściwe przyjmowanie i załatwianie spraw i interesantów
  • usprawnianie organizacji i form pracy
  • bieżące zaznajamianie się z nowo ukazującymi się aktami prawnymi dotyczącymi prowadzenia spraw


Warunki pracy

Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-15:00. Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym, na parterze budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Poznaniu ul.Grunwaldzka 250. Podstawowe wyposażenie stanowisko to : zestaw komputerowy , meble biurowe i elektryczne urządzenia biurowe. Praca lekka, mały wysiłek energetyczny.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lun e-mailem o terminie rozmowy wstępnej. Po zakończeniu naboru oferty osób nie zatrudnionych zostaną zniszczone.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
jednostki sektora finansów publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • rzetelność
  • dyspozycyjność
  • umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-10-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    05/10/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi