Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w Piszu Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy Zespól ds. Kadr i Szkolenia, Bezpieczeństwa i Higieny Pracy i Ochrony Przeciwpożarowej 12-200 Pisz Ul. Armii Krajowej 1 1
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Informowanie bezpośredniego przełożonego o stwierdzonych zagrożeniach na stanowiskach pracy i wnioskowanie o ich usunięcie.
- Przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, kontrola terminu ważności szkoleń wstępnych i okresowych.
- Prowadzenie postępowań powypadkowych.
- Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. eenigma1972
- Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy okresową analizę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w celu zapobiegania zagrożeniu życia i zdrowia pracownika oraz poprawę warunków pracy.
- Sporządzanie kart ocen ryzyka zawodowego.
- Opracowywanie projektów wewnętrznych decyzji, regulaminów i instrukcji dotyczących BHP.
- Udział w organizowaniu i prowadzeniu szkoleń okresowych BHP dla pracowników i policjantów.
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby.
- Kierowanie na Komisje Lekarskie, badania wstępne, okresowe i kontrolne, szczepienia policjantów oraz pracowników cywilnych. Prowadzenie ewidencji/rejestru takich badań.
Warunki pracy Praca o charakterze biurowym.
Pracownik wykonuje czynności związane z pracą przy komputerze.
Narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, kserokopiarka i inne niezbędne urządzenia biurowe.
Lokalizacja stanowiska pracy znajduje sie na I piętrze budynku KPP w Piszu, wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe.
Obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych (parter budynku).
Zapewnione jest oświetlenie naturalne i sztuczne.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Proponowane wynagrodzenie brutto - 1760,39 zł + wysługa lat.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie Bezpieczeństwo i Higiena Pracy.
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
Prowadzenie postępowań powypadkowych.
pozostałe wymagania niezbędne: - Znajomość ustawy z dn. 4 kwietnia 2014 r. o świadczeniach odszkodowawczych przysługujących w razie wypadku lub choroby pozostających w związku ze służbą z późn. zm.
- Znajomość rozporządzenia MSW z dn. 24 czerwca 2014 r. w sprawie sposobu i trybu ustalania okoliczności i przyczyn wypadków w Policji, Straży Granicznej, Państwowej Straży Pożarnej oraz Biurze Ochrony Rządu.
- Znajomość rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dn. 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie BHP z późn. zm.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze BHP
- Samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji, rzetelność.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
- Oświadczenie o nieskazaniu prawmocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2022-12-08
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Piszu
ul. Armii Krajowej 1
12-200 Pisz